Aika pitkiä piirakoita on Nysät.:ahem:ettelbruck sanoi:Biitsvolley-Nyyströmeillä on sininen Audi, näin täs joskus alkukuusta.
Aika pitkiä piirakoita on Nysät.:ahem:ettelbruck sanoi:Biitsvolley-Nyyströmeillä on sininen Audi, näin täs joskus alkukuusta.
Ton Gerardin mäkin oon nähnyt monta kertaa hesassa!Juskanen sanoi:Eilen Gerard Depardieu Korson ostarilla.
:ahem:
Piti muuten kuuklettaa toi Käld, kun en tiennyt jotta mikä julkkis on. Nyt tiedän.Teemu-84 sanoi:Äsken Kälviän (!!!) S-marketin edustalla Michael Käld. Mitä hemmettiä se täällä teki.. :doubtful: Muuta kuin ruokaa ostamassa.
Keräsi salkkuun köyhien rahoja rikkaille jaettavaksi, kuten kunnon kokkarin kuuluukin.Trullinkaasu sanoi:Benkku Vantaan Tikkurilassa..
Niin, siis Ben Zyzkovitski. Kohtalaisen vaikea sukunimi. Puku päällä se siellä käveli ja (tietenkin) salkku kädessä. Mitä hlvettiä se siellä mahtoi tehdä?!
Silloin kun mä olin Lontoossa, toissasyksynäkö se nyt oli, (vai sitä edellisenä...ei voi muistaa) yks suurimmista otsikoista sieltä mukananikin tuomassani sanomalehdessä oli Marc Almondin erittäin paha loukkaantuminen prätkäkolarissa. Miten lie mies toipunut.Jussi sanoi:Pirkkalan ABC:lla oli taas julkkiksia: kassajonossa oli Marc Almond!
Wikipedian mukaan hyvin.Runar ja Kyllikki sanoi:Silloin kun mä olin Lontoossa, toissasyksynäkö se nyt oli, (vai sitä edellisenä...ei voi muistaa) yks suurimmista otsikoista sieltä mukananikin tuomassani sanomalehdessä oli Marc Almondin erittäin paha loukkaantuminen prätkäkolarissa. Miten lie mies toipunut.
Katsos, kohtalontoveri.ettelbruck sanoi:Zytzskowitz köyhän Vantaan kirkonkylällä??:doubtful:
Tai sit se oli eksyny junasta (varmaan sen Voorti rikki ja eduskunnan taksisetelit hukassa...), oli koittanu päästä Pohjois-Haagaan (siellä oon sen kerran nähny) mut öksyny Tiksiin..
Köyhän ja punaisen?! On täällä sentään äveriästäkin kraka -porukkaa, kuten minä...:ahem:ettelbruck sanoi:Zytzskowitz köyhän Vantaan kirkonkylällä??:doubtful:
Tai sit se oli eksyny junasta (varmaan sen Voorti rikki ja eduskunnan taksisetelit hukassa...), oli koittanu päästä Pohjois-Haagaan (siellä oon sen kerran nähny) mut öksyny Tiksiin..
Todella huvittavaa, minäkin näin Britney Spearsin ostamassa sukkia Tarjoustalosta.KnowHow sanoi:Michael Moore on useempana päivänä istunu Siwan eessä ryyppyporukassa pussikaljaa juomassa.