Julkkistenbongausketju

öö ruz

Speed for ever
Nyt on pakko heittää: Bernie Eccelstone, Norbert Haug, Flavio Briatore, Mika Häkkinen, Fisi, Jenni,Kubica,Shumi ja olihan noita. Voipi olla että en ihan äkkiä pysty nokittamaan.

Teme-84

Well-known member
Sijainti
Kokkola
Äsken Kälviän (!!!) S-marketin edustalla Michael Käld. Mitä hemmettiä se täällä teki.. :doubtful: Muuta kuin ruokaa ostamassa.

burb

.
Teemu-84 sanoi:
Äsken Kälviän (!!!) S-marketin edustalla Michael Käld. Mitä hemmettiä se täällä teki.. :doubtful: Muuta kuin ruokaa ostamassa.
Piti muuten kuuklettaa toi Käld, kun en tiennyt jotta mikä julkkis on. Nyt tiedän.

Trullinkaasu

Well-known member
Benkku Vantaan Tikkurilassa..

Niin, siis Ben Zyzkovitski. Kohtalaisen vaikea sukunimi. Puku päällä se siellä käveli ja (tietenkin) salkku kädessä. Mitä hlvettiä se siellä mahtoi tehdä?!

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Trullinkaasu sanoi:
Benkku Vantaan Tikkurilassa..

Niin, siis Ben Zyzkovitski. Kohtalaisen vaikea sukunimi. Puku päällä se siellä käveli ja (tietenkin) salkku kädessä. Mitä hlvettiä se siellä mahtoi tehdä?!
Keräsi salkkuun köyhien rahoja rikkaille jaettavaksi, kuten kunnon kokkarin kuuluukin.

Örfil

Guest
Pirkkalan ABC:lla oli taas julkkiksia: kassajonossa oli Marc Almond!

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Jussi sanoi:
Pirkkalan ABC:lla oli taas julkkiksia: kassajonossa oli Marc Almond!
Silloin kun mä olin Lontoossa, toissasyksynäkö se nyt oli, (vai sitä edellisenä...ei voi muistaa) yks suurimmista otsikoista sieltä mukananikin tuomassani sanomalehdessä oli Marc Almondin erittäin paha loukkaantuminen prätkäkolarissa. Miten lie mies toipunut.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Alejandro Valverde meni musta ohitse perjantaina vanhalla kolmostiellä ja moikkasi samalla. :)

Trullinkaasu

Well-known member
ettelbruck sanoi:
Zytzskowitz köyhän Vantaan kirkonkylällä??:doubtful:

Tai sit se oli eksyny junasta (varmaan sen Voorti rikki ja eduskunnan taksisetelit hukassa...), oli koittanu päästä Pohjois-Haagaan (siellä oon sen kerran nähny) mut öksyny Tiksiin..
Katsos, kohtalontoveri. :rolleyes:

Tuskinpa Syskovitsillä voorti oli mennyt rikki, koska mies huristelee mustalla mersulla päivät pitkät ja samalla käy toki Vantaan elämyskeskuksessa, Vantaan Tikkurilassa. Ärrällä kävi pari "dindindindin" raviriviä tekemässä ja sätkän laitto suuhun lähtiessään. (aijai, Benkku)

Ei oo tälläkään sällillä parempaa tekemistä kuin hengata Tiksissä. :D
Ja tämä oli JO kolmas kerta kun kaverin olen nähnyt.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
ettelbruck sanoi:
Zytzskowitz köyhän Vantaan kirkonkylällä??:doubtful:

Tai sit se oli eksyny junasta (varmaan sen Voorti rikki ja eduskunnan taksisetelit hukassa...), oli koittanu päästä Pohjois-Haagaan (siellä oon sen kerran nähny) mut öksyny Tiksiin..
Köyhän ja punaisen?! On täällä sentään äveriästäkin kraka -porukkaa, kuten minä...:ahem:

Knoukka

Well-known member
Michael Moore on useempana päivänä istunu Siwan eessä ryyppyporukassa pussikaljaa juomassa.

Trullinkaasu

Well-known member
KnowHow sanoi:
Michael Moore on useempana päivänä istunu Siwan eessä ryyppyporukassa pussikaljaa juomassa.
Todella huvittavaa, minäkin näin Britney Spearsin ostamassa sukkia Tarjoustalosta.

Viimeksi muokattu: