Julkkistenbongausketju

Micael

Micael
Sijainti
East of Eden
Niin, Ja Nykäsen Matti Jyväskylässä asuessamme. Matti osas jo silloin laittaa kapakin "uuteen järjestykseen". Kyseessä oli ravintola/disco Sirkus ja vuosi jotain -85, -85. Selvinpäin ohan ok tyyppi mutta kun viinaa oli tarpeeksi saanut niin sillon loppu jutut ja alettiin puhumaan "viittomal´kielellä". Lähti muuten komiasti pois pöydästämme ja lensi ulos paikallisten portsareiden toimesta.

H_Hihhuli

Well-known member
Pitäis vissiin lukea tämä kun itselläni ei noita julkkistuttavia liiemmin ole.

elle

-------
Joukko kansanedustajia marssi tänään työmaalla vastaan kun tulin syömästä. Taisin tunnistaa ainakin Marja Tiuran, Kaarina Drombergin ja Sinikka Hurskaisen.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
elle sanoi:
Joukko kansanedustajia marssi tänään työmaalla vastaan kun tulin syömästä. Taisin tunnistaa ainakin Marja Tiuran, Kaarina Drombergin ja Sinikka Hurskaisen.
Moikkasitko?

72

Well-known member
H_Hihhuli sanoi:
Pitäis vissiin lukea tämä kun itselläni ei noita julkkistuttavia liiemmin ole.

Toi on Silkun ja mun tekemä opus.

Knoukka

Well-known member
Jari Isometsä oli pari tuntia sitten Stokkalla. Yllättävän pitkä kaveri.

kristian.s

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Vähän vanhempi tapahtuma, mutta kerrotaan silti: viime kesänä Helsingin Etelärannan liikennevaloissa Mika Häkkinen viereisellä kaistalla mustanpuhuvalla Mersullaan. Hauskaa oli se, että seuraavana päivänä lähes tismalleen samalla paikalla Mika Salo ajoi avoautollaan vastaantulevaa kaistaa :D

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Sedu Koskinen eilen Kampissa, yllättävän pätkä.

Paras julkisbongaus on edelleen Häkä Unkarissa baarissa kisan jälkeen 97, muutama sanakin siinä tuli vaihdettua :ahem:

Sekä sitten on muutama parempikin bongaus tapauksista, jotka ko. tapahtumahetkellä ei olleet julkkiksia, mutta nykyään on.

H_Hihhuli

Well-known member
Rap-tähti Ruudolf. Olin miehen keikalla eilen Factoryssa. Ostin lippua, kun outo kaveri kysyi papereita (ikää on enemmän kuin riittävästi, vaikka olen hieman babyface). Hieman hämillään aloin kaivaa niitä, kunnes tajusin, että papereiden kysyjä on illan tähti itse. Jäin sanattomaksi.

Rusina

Lux Aeterna
Sijainti
Hyvinkää
Esa Saarinen Kampin kauppakeskuksessa ostamassa liikkeestä mikä on tarkoitettu tekotaiteellisille citypersoonille.

Kimmo Sasi väisti minua junassa.

72

Well-known member
Lauantaina Jone Nikula tulossa tanssiharkoista.