ettelbruck
Well-known member
.
Viimeksi muokattu:
No, jos tolle linjalle lähdetään...Il Tempo Gigante sanoi:Sitä on katottu Peti Pasasen vilmiä.
Peten lehva oli parempi kuin muistinkaan.AJ sanoi:Bongasin forumin ainoan Toisen Maailman asukin tänään kattomassa telkkarista Pete Pasasen elokuvaa ja myöhemmin forumilla väittämässä, että olisi bongannut Rautavaaran Tapsan, vaikka näki sen vaan siinä elokuvassa.
Eikös tuo 666 ollut "vanhentunut päivä"? Ainakin siinä älykkyystestissä, joka oli tälläkin forumilla joskus esillä.Runar ja Kyllikki sanoi:Keskustelin tänään prätkäreissulla hetken kirjailija Reijo Mäen kanssa hänen tulevasta kirjastaan, jonka ilmestymispäiväksi on tarkoituksella laitettu 666!! (060620006)
Noh, mä tykkään, että se 616 kumottiin melko tuoreeltaan ja "oikeaksi" luvuksi palautettiin 666.haju sanoi:Eikös tuo 666 ollut "vanhentunut päivä"? Ainakin siinä älykkyystestissä, joka oli tälläkin forumilla joskus esillä.
No mulle nyt ei ole kovin isoa eroa, kumpaa noista numeroista käytetäänRunar ja Kyllikki sanoi:Noh, mä tykkään, että se 616 kumottiin melko tuoreeltaan ja "oikeaksi" päiväksi palautettiin 666.
Noh, niin tai näin, niin tuona päivänä se kirja kuitenkin ilmestyy. En muista enää kirjan nimeä, kyllä hän senkin sanoi. Kyseessä siis ihan kahvipöytäkeskustelu, ei mikään virallinen palaveri.