Julkkistenbongausketju

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Tom Söderdahl tuli samalle radalle uimaan. Piti lähteä pois etten nolosta häntä huikealla nopeudellani.:D

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Joskus sitä jää hämmästelemään ihmisten ajatuksenkulkua. Esimerkiksi tässä tapauksessa; PuoliPöhkö oli "ikävä kyllä" vieraillut Oras Tynkkysen luona. Albert Oilin tiedustelujen jälkeen perustelu tälle oli: "ilmastonmuutoshössötys hieman kiusaa". Voi vittu perkele saatana. Vanhanenkin valehtelee paremmin.
Ok, en nyt vain ymmärrä, mikä häveliäisyys sinua alkoi vaivaamaan. Tämän reilun kolmekymppisen, sinua muutaman vuoden nuoremman "pojan" vuorovaikutustaitojen "jotkut piirteet" lyttäät vasemmalla kädellä ja "habituksen yleensäkin". Enpä usko, että enemmän julkisuuden henkilöä onnistut loukkaamaan (pikemminkin päinvastoin), jos näiden epämääräisten heittojesi sijaan kuvailisit näitä vastenmielisyysreaktioidesi syitä tarkemmin.
Heh haju :thumbup:

Ollut tälläistä ennen huomannutkaan.

Vittu mikä peelo. Kaikkisuvaitseva jeesusvihaaja, vuoden ISÄ ja arvostettu veteraani forumisti :thumbup::thumbup::thumbup:

Pitäiskö kerätä kolehti, että saatais haju muuttamaan ruåtsiin.

Melinda

Sponsored by Sam
Sijainti
Melko kaukana
Tjaa. Ei sitten osunut kuin varanumero.
Olisi ehkä pitänyt sanoa, että juuri tämän ilmastonmuutospaasauksen kautta olen muodostanut mielikuvani tästä öh... pojasta. Olen sattunut olemaan paikalla yleisössä useamman kerran kun ko. henkilö on ollut sivistämässä yleisöä. Ja sitten myös työni kautta tämän kerran (poika Tynkkynen ei kuitenkaan ollut työroolissa)

Yksityiskohtiin en mene, koska kyse on julkisesta ja nimetystä henkilöstä, mutta kyllä pojan vuorovaikutuskäytöksessä on joitakin sellaisia piirteitä, jotka eivät minua miellytä. Ja habituksessa yleensäkin.
Se ei ole poika Tynkkysen vika ettei minua miellytä.

Kyse ole pojan seksuaalisesta suuntautumisesta, ei myöskään politiikasta. Kyse on henkilöstä henkilönä. Sellaisena kuin minä hänet olen nähnyt.
:doubtful: Melko korostetusti tuntuu olevan ongelma kys. henkilön kanssa. Riitänneekö tuohon vuorovaikutustyyli ja ilmastonmuutoksesta puhuminen?

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
:doubtful: Melko korostetusti tuntuu olevan ongelma kys. henkilön kanssa. Riitänneekö tuohon vuorovaikutustyyli ja ilmastonmuutoksesta puhuminen?
No jos se on ihan neiti ja vielä ihan kloppi, niin on tarkennus pojasta muka jotenkin liikaa. Sehän on siis poika.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
On käynyt jokusen kerran mielessä, että mahtaako haju olla asioista just tasan päinvastaista mieltä kuin mitä täällä keskusteluissa esittää. Ainakin väittelytapansa on sellainen, että voisin kuvitella vähänkin omista mielipiteistään epävarman henkilön (ja kohtuullisen osuuden varmoistakin) herkästi kääntyvän päinvastaiselle kannalle hajun kanssa. Eli oikeasti haju onkin hillitön Jeesus-friikki sekä ilmastomuutosepäilijä ja pyrkii kirjoitustyylillään kääntämään mahdollisimman paljon ihmisiä omalle todelliselle kannalleen. :idea: