Junalakko

Vaikuttaako VR:n lakko elämääsi?

  • Vaikuttaa ja prkl vaikeuttaa

    Äänet: 9 14,3%
  • Eipä juurikaan

    Äänet: 4 6,3%
  • Ei lain

    Äänet: 50 79,4%

  • Äänestäjiä yhteensä
    63
  • Äänestys suljettu. .

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Otin oikein toleranssia, jotta varmasti ehdin ja mahdun bussiin mutta eipä siellä sitten niin paljon populaa ollutkaan. Ainakaan Tampereen bussiasemalla. Ihan normaalilta vaikuttaa meno.
Tässä on ainakin se hyvä puoli, että päivärahat on isommat, kun matka kestää vähän kauemmin.
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Pitää näköjään mennä tänään Hakaniemen kautta korvaavalla bussilinjalla. Aika paljon pitenee työmatka ajallisesti. Onneksi vain tänään.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Näköjään toi lakko vaikuttaa sittenkin vähän minuunkin. Nimittäin joka tuutista ja torvesta tulee tosta lakosta.:thumbfh:
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
Eipä mua haittaa ku täällä himassa istuskelen! :cool: Pahoitteluni tietysti kaikille muille työläisille joilla se menee varmasti aika säädöksi. :frown:
 

Mangelo

Well-known member
Liittynyt
19.4.2007
Viestit
24380
Näköjään toi lakko vaikuttaa sittenkin vähän minuunkin. Nimittäin joka tuutista ja torvesta tulee tosta lakosta.:thumbfh:
En ole kuullut mistään tuutista tänään, enkä kyllä junalakostakaan muualta kuin täältä.
 

Captain Howdy

Well-known member
Liittynyt
6.6.2001
Viestit
20416
Pitäis just tänään päästä treeneihin Orimattilaan. Tuli jumalatonta säätöä, kun junalla ei pääse kitaristin luo Lahteen ja sieltä autolla Orppeen.

Vaimolla just tärkeä päivä duunissa, poika kipeenä ja mä himassa hoitamassa... AAARGHH!!!!

Niin ja siis mulla ei ole ajokorttia.
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
40% työkavereista (samasta ryhmästä) pitää etäpäivää. Eli käytännössä kaikki, jotka ei ole lomalla tai joilla ei ole omaa autoa.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Ei haittaa henkilökohtaisesti, mutta varmasti aiheutti hankaluuksia monelle.

Teen etänä aika paljon. En tykkää toimistohälystä.
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Eivätpä kulkemattomat junat juuri minun siirtymistäni Lohjan ja Karjaan välillä vaikeuta.
 

DW

2009-2016
Liittynyt
13.5.2009
Viestit
6137
Perkuleesti vaikuttikin. Piti Salon rautatieasemalle viedä muutama paketti tänään. No ei auttanut muu kuin viedä kyseisen siivousfirman keskusvarastolle kilometrin päähän, kun aseman ovet lukossa. Kerran tai kaksi vuodessa on asemalle asiaa, NIIN MIKS JUST TÄNÄÄN?

Lakko vaikutti vielä kotimatkallakin tasoristeystä ylittäessäni. Yleensä hiljentänyt ja katsonut molemmat puolet, vaikka vartioitu onkin. Tänään poikkesin siitäkin tavasta...olen vieläkin hengissä uskotteko?
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Korvaavat bussilinjat toimivat omalla työmatkalla ihan kivasti. Ei tuosta niin suurta haittaa lopulta koitunutkaan (varsinkin kun huomasin, että bussihan menee kodin viereiseltä pysäkiltä), vaikka matka aavistuksen pitempään kestikin.
 

arzipuppy

Well-known member
Liittynyt
18.2.2004
Viestit
1460
Sijainti
Helsinki
Kyllä vaikutti, ei nyt aivan perkeleesti kuitenkaan. Kumppani ei päässyt Järvenpäästä yökylään Helsinkiin ja bussit olivat sekä tukossa että huomattavasti kalliimpia. :(
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Otin oikein toleranssia, jotta varmasti ehdin ja mahdun bussiin mutta eipä siellä sitten niin paljon populaa ollutkaan. Ainakaan Tampereen bussiasemalla. Ihan normaalilta vaikuttaa meno.
Tässä on ainakin se hyvä puoli, että päivärahat on isommat, kun matka kestää vähän kauemmin.
Tulomatka olikin hieman tukalampi. Seisomaan jouduin Riihimäelle saakka, vaikka kolmella bussilla Paunu ajoi. Illansuussa tuntui väkeä piisaavan.
 
Ylös