Juomisilmoitukset #3

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24278
Sijainti
lappeen Ranta
Aika arvokkaan näköinen puteli Veskun kuvassa se viimeinen.

Täällä GT kuvan mukaisista aineista:
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24278
Sijainti
lappeen Ranta
Toinen GT kuvan aineista:


Itse asiassa gini oli Beefeateria edellisessäkin setissä. Muistin väärin kun kippasin ginin lasiin alakerrassa ja lisäsin tonicin tässä koneen äärellä.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24278
Sijainti
lappeen Ranta
JPP:n matto lienee Suomen valokuvatuin esine.
Onhan se tainnut aika tutuksi tulla foorumisteille jo vuosia sitten.

Jännästi muuten vaatii gt parin hörpyn totuttelun kun vaihtuu tonicci sekoitusten välillä, että makuaisti ikäänkuin kalibroituu. Pitää joskus ottaa Schweppes kolmanneksi ja parin ginin kanssa kokeilla kaikki eri sekoitusvaihtoehdot, että kippisch vaan sitten.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Pääsitkö Kelan tuella työharjoitteluun vai päätitkö keksiä taas päästäsi että olet jossain töissä?
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16942
Pääsitkö Kelan tuella työharjoitteluun vai päätitkö keksiä taas päästäsi että olet jossain töissä?
Oikeastaan oon ollut jo reilu 8kk töissä. Vielä vajaa 4vk jäljellä. En oo mitään keksinyt. Muisteliaimmat tietää kun kerroin tästä viime vuoden keväällä privassa jollekkin ja vihjasin julkisesti.
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Oikeastaan oon ollut jo reilu 8kk töissä. Vielä vajaa 4vk jäljellä. En oo mitään keksinyt. Muisteliaimmat tietää kun kerroin tästä viime vuoden keväällä privassa jollekkin ja vihjasin julkisesti.
Mitenkäs "muisteliaimmat" voisivat arvata sun lähettäneen privassa viestiä? Ja vihjasit siis privasta vai duunista? "Muisteliammat" muistavat varmaan kuitenkin sen, että sulla on täällä monta ilmoitusta mönkään menneistä hauista.

Mutta hyvä homma siis. Jatka vaan pitempään, kuin 4 viikkoa.
 
Ylös