Joni
Well-known member
Voi olla että jatkuu mutta toisessa paikassa. Maksimissaan tätä "suhdetta" voi tehdä 2 vuotta.Mutta hyvä homma siis. Jatka vaan pitempään, kuin 4 viikkoa.
Voi olla että jatkuu mutta toisessa paikassa. Maksimissaan tätä "suhdetta" voi tehdä 2 vuotta.Mutta hyvä homma siis. Jatka vaan pitempään, kuin 4 viikkoa.
Toinen GT kuvan aineista:
Itse asiassa gini oli Beefeateria edellisessäkin setissä. Muistin väärin kun kippasin ginin lasiin alakerrassa ja lisäsin tonicin tässä koneen äärellä.
Mä muistelen sun valittaneen siitä, että kyse on kuntouttavan työtoiminnan "työpaikasta", josta ei saa kunnon palkkaa.Oikeastaan oon ollut jo reilu 8kk töissä. Vielä vajaa 4vk jäljellä. En oo mitään keksinyt. Muisteliaimmat tietää kun kerroin tästä viime vuoden keväällä privassa jollekkin ja vihjasin julkisesti.
Hähähähää... Vähän kuin Felipe Massa Silverstonessa sadekelillä. Pyörähteli sekin.[]
Vasemmaista noista tulee maisteltua kun tuli lidlissä pyörähteltyä. Ei hassumpaa.
Massa olikin silloin "average" age 21 age män from Brazil ettei ihme. Ainiin pyörähteli se kyl uudestaan 2008 sateessakin. Sadekelin säädöt persiillään ainakin tokalla kerralla. ;PHähähähää... Vähän kuin Felipe Massa Silverstonessa sadekelillä. Pyörähteli sekin.
Toiseksi lähimmästä K-marketista. Siellä taitaa kauppias olla juomapuolesta kiinnostunut kun löytyy erikoisehkoja oluita myös ja monenmoista pikkupullossa myytävää mikseriä (muutakin kuin tonicia).Mistä hommaat Fever Treet?
Eli oot ollut reilu 8 kk nollatuntisopimuksella jonkun rekryfirman luettelossa yhtenä nimenä. Senhän sä jo aiemmin paljastitkin, kun luulit kanssa olevas töissä.Oikeastaan oon ollut jo reilu 8kk töissä. Vielä vajaa 4vk jäljellä. En oo mitään keksinyt. Muisteliaimmat tietää kun kerroin tästä viime vuoden keväällä privassa jollekkin ja vihjasin julkisesti.
Oikeastaan rekryfirmakin olis kovempi koska ne ei harrasta ilmais/orjatyötä ;D Rekryfirma oikeastaan maksaa paremmin kaupan alalla kuin aloittavat vakkarit ellei oo kaupan alan tutkintoa yms yms kokemusta. Mun kaupan alan kokemuksella tuntipalkka kaupan alalla rekryfirman kautta on suoraan on vähintään 11€/h Mut tosiaan ei helppoa päästä ineen minnekkään tänäpäivänä.. Hakijoita vaan niin pirukseen.. Ainiin hei tää on juomistoikki. Jatketaan työtoikissa ^^Eli oot ollut reilu 8 kk nollatuntisopimuksella jonkun rekryfirman luettelossa yhtenä nimenä. Senhän sä jo aiemmin paljastitkin, kun luulit kanssa olevas töissä.