Formulanomi
Seksikäs rumä kääpiö
:nope:
Sulla taitaa olla jotain vakaviakin mielenterveys ongelmia? Parikymppisten kamujen kaa relaamas. Huoh et on pahamieleisiä tyyppejä foorumilla nykyään.Nyt Joni oikeasti. Lopeta. Taidat kaivata verta nenästäs taas?
Niin voihan nuo ollakin parikymppisiä, mutta enpä usko että Jone "pahamieleisesti" kehoittanut sinua lopettamaan.Sulla taitaa olla jotain vakaviakin mielenterveys ongelmia? Parikymppisten kamujen kaa relaamas. Huoh et on pahamieleisiä tyyppejä foorumilla nykyään.
Voinhan mä pistää poliisillekin nuo kuvat alkoholipulloista ja nuorista tytöistä. Katotaan onko niillä mielen terveys ongelmia asian suhteen.Sulla taitaa olla jotain vakaviakin mielenterveys ongelmia? Parikymppisten kamujen kaa relaamas. Huoh et on pahamieleisiä tyyppejä foorumilla nykyään.
Perkele. Kävin tänään tauolla abcilla ja nappasin yhden pullon mukaan ja ihmettelin outo sijaintia sille siellä myymälässä. Huomasinkin pihalla vasta, että onkin Rainbown sitrusta 1,5l. Olikin hyvää ja halpaa 1.42€. Enpä annakaan autolle yhtään. Kiusallani join sitä sen nokan edessä.Rainbow grapefruit virvoitusjuomaa.
Taitaa olla Jjusbanin rahoja.Sano nyt että edes pillua irtoo noilta vai juoko ne vaan sun rahat?
Sellasta kuplivaa se kalja, mikäs ihme jos vähän paskattaan alkaa.Viimeinen päivä viinan vallassa ei unohdu.
- Se oli seitsemäs neljättä Mikkelin raveissa. Mulla tuli paskat housuihin keskikaljasta. Se oli aika hävettävä asia. En oikein tiennyt, mitä tehdä, Atik Ismail kertoo.
Mitä olen lukenut Dominicin postauksia kaljasta ja kakasta, niin täällähän alkaa ihan airami loistamaan kun osaa yhdistää asiat.:idea:http://www.iltalehti.fi/jalkapallo/2015040919490798_jp.shtml
Sellasta kuplivaa se kalja, mikäs ihme jos vähän paskattaan alkaa.
Lasso-kullager. Öl till huset. Sama ruotsiksi.Lasso-laageria. Kaljåå tallåån. Samma på svenska.
Kamun kaa stadis alotteluu ennen baarirpästä