Juomisilmoitukset #3

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Vaihetaas merkkiä välillä:
Joskus ostin tuota, toki Band of Brothersin innoittamana, ja ilmeisesti en lopunperin tykännyt koska en ole myöhemmin hankkinut tai edes kaivannut. En tiedä mikä pointti tällä horinalla oli.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Mun mielestä tää on ihan jees.

Ei nyt mikään huippu jälkimaku, mutta menee tällaisena seurustelujuomana. Tai siis minun tapauksessa kalsarikännäilyyn keskenään kera streamin kyttäämisen.


Paljon karkeampia viskejä on tullut juotua, mitä jotkut kehuneet hyviksi. Itse en niistä tykännyt.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18215
Joskus ostin tuota, toki Band of Brothersin innoittamana, ja ilmeisesti en lopunperin tykännyt koska en ole myöhemmin hankkinut tai edes kaivannut. En tiedä mikä pointti tällä horinalla oli.
Itsehän olen polttanut Lucky Strikea ja juonut Old Fashionedia Mad Menin innoittamana.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Mä olen ostanut Teo Fabin Brabham-ajoista lähtien ainoastaan Parmalatin elintarvikkeita.
Semmonen knoppitieto Formula 1:iin ja Parmalatiin liittyen että ainakin vuonna 1979 sanassa Parmalat esintyneet vokaalit olivat pelkästään vokaaleja a.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Mulla Parma FC:n fanipaita ysäriltä, jossa yllättäen myös Parmalat -mainokset.

 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Mulla olis tuohon Parmalat-mainoksella varustettuun Parma FC:n fanipaitaan liittyvä knoppitieto. Jos kiinnostaa.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Miten olisinkaan voinut elää ilman tätäkään tietoa.
 
Ylös