Albert Oil
Hippi ja juntti
Mulla on ollut Taunus*.
*oikeasti se oli isällä mutta minä sillä ehkä enemmän ajoin tai vähemmän
*oikeasti se oli isällä mutta minä sillä ehkä enemmän ajoin tai vähemmän
Innostuuko ne 27-vuotiaasta setämiehestä?Kyllääh... Ai saakeli näitä teiniperseisäh... Toimii!!
Volvo osaa erottaa ees setiä... Olla edes vanhemmuusiässä tai täysaikuisia.. Sedät on 50+... Onkos muuten feikki markkanen(ex nipsu) käyny sitten 2009 bkssa?Innostuuko ne 27-vuotiaasta setämiehestä?
Oikea kaljamerkki. :ahem: :thumbup:Volvo osaa erottaa ees setiä... Olla edes vanhemmuusiässä tai täysaikuisia.. Sedät on 50+...
Anyways
Yleensä pidän Nøgneistä, olipa tyyli mikä tahansa. Tämä ei ollut makuuni.Nøgne - Oud bruin
Ei varmaankaan joo, koska tämä on Makuuni:Yleensä pidän Nøgneistä, olipa tyyli mikä tahansa. Tämä ei ollut makuuni.
Taitaa ensisynnyttäjien keski-ikä olla aika lähellä sun ikää, eli hyvin pitkän aikaa olet jo ollut vanhemmuusiässä. Tosin ehkä sun ei kannata harkita vanhemmuutta. Koskaan.Volvo osaa erottaa ees setiä... Olla edes vanhemmuusiässä tai täysaikuisia.. Sedät on 50+... Onkos muuten feikki markkanen(ex nipsu) käyny sitten 2009 bkssa?
Joni älä välitä muista, anna vaan mennä ja jua niin paljon kuin huvittaa. Kyl niitä duuneja kerkee sit aikuisena tehdä.
Joo. Mutta jos Jonin puheita on uskominen, siis että ei elä yhteiskunnan varoilla, eli ei saa työttömyyskorvauksia tai mitään sosiaalitukia...niin paskaako sitä töihin edes menee. Pappa betalar. Dokaa vaan.
Aika pahan heitti Resenoivahärö!
Eiköhän tuo hoidu ihan luonnostaan, kun kyseinen sankari sitten muutaman vuoden kuluttua alkaa "tosissaan" elämään aikuista elämää ja etsimään rinnalleen ikäistään vastakkaisen sukupuolen edustajaa, ja nainen alkaa treffeillä kyselemään että mitäs se Joni on tähän saakka elämässään tehnyt...Tosin ehkä sun ei kannata harkita vanhemmuutta. Koskaan.