Sabelt Rompe
Huoh
Kookosananasmehua (ihan itse sekoitin kookosjauhoa ananasmehuun).
Meinas kihahtaa hattuun. Paree jättää yhteen siis.Juon Kasteel olutta, koska Kalle pahoitti mun mielen.
Tää on 11%ossasta joten kohta pannaan ranttaliksi.
En tiedä ahdistaako vai yllätyinkö vai jotain. Vasta tuli ostettua tuota paketti ja huomenna varmaan pääsee koejamaan vanhan CR PJ:n loppuessa.Burb testaa erilaisia kahveja, osa 1:
Segafredo Pausa Premium Italian Style Filter Coffee
![]()
+ ei juuri eroa kotimaisesta kahvista, vähän tummempi maku ja ehkä hieman kitkerämpi, muuten ihan perus. Kun vähentää annostelua niin ihan jees.
- vähän ruukannut olla outo fiilis fyysisesti kun juo pari kummposta tätä shittiä. Vatsa toimii oudosti. Äsken kahvikupin jälkeen röyhtäistessä tuli teelusikallinen oksennusta suuhun.
ei tissejä, kolme kautta viis.
Montakos lasta olet itse synnyttänyt??? Että annas olla vaan kuule!!!Taitaa ensisynnyttäjien keski-ikä olla aika lähellä sun ikää, eli hyvin pitkän aikaa olet jo ollut vanhemmuusiässä. Tosin ehkä sun ei kannata harkita vanhemmuutta. Koskaan.
Toisaalta maksakirroosi ja haimatulehdus voivat hieman rajoittaa työnsaantimahdollisuuksia.Joni älä välitä muista, anna vaan mennä ja jua niin paljon kuin huvittaa. Kyl niitä duuneja kerkee sit aikuisena tehdä.
Toisaalta vaikka maksa, haima ja asenne onkin jo luovutuskelvotonta kamaa Jonilla, niin mä voisin ottaa siltä elimensiirrosta nuo ilmeet.Toisaalta maksakirroosi ja haimatulehdus voivat hieman rajoittaa työnsaantimahdollisuuksia.
Uuteen nousuun!!Etkot sit menot ja jatkot....jatkot
![]()