Onko sulla kamera suussa tuossa kuvassa?
Hekoheko. Riitti.
Onko sulla kamera suussa tuossa kuvassa?
Niinpä. Pyryf tietää kaiken, siis ihan kaiken. Kaiken jumala. Mäkin joudu antautumaan... paskat mä oon gandalf! YOU SHALL NOT PASS!
Hekoheko. Riitti.
No siis, näinhän se juuri menee.Niinpä. Pyryf tietää kaiken, siis ihan kaiken. Kaiken jumala. Mäkin joudu antautumaan... paskat mä oon gandalf! YOU SHALL NOT PASS!
Niinpä. Jätät ne hitauden vanhuudet minne ne kuuluu. James takes the cover.No siis, näinhän se juuri menee.
Tää alkaa olee aika eeppistä. Sano.Niinpä. Jätät ne hitauden vanhuudet minne ne kuuluu. James takes the cover.
Noh... Se nyt vain olisi niin väärin rauhallisen miehen logiikkaa vastaan. Haters gonna hate ja mä tiedän mitä teen.Tahdon nähdä kun vittuilun Senna pistää Pyryfin pakettiin.
Haet töitä heikolla menestyksellä?Noh... Se nyt vain olisi niin väärin rauhallisen miehen logiikkaa vastaan. Haters gonna hate ja mä tiedän mitä teen.
Mites mulla nyt tulee mieleen tää Kummelin sketsi sporttivartti pienen muutoksen kera "mulla on CV kunnossa ja mä tiedän mitä mä teen"Haters gonna hate ja mä tiedän mitä teen.
Niskalimassa joka pv.Haet töitä heikolla menestyksellä?
Pese niska vähintään kerran viikossa.Niskalimassa joka pv.
Liian hätästä touhua nyt. Seuraava vaihe pitäisi olla se, että tyttö ostaa itse lonkeron ja suostuu yhteiskuvaan.Kunpa toi nyt antaisi edes säälistä.
Seuraava? Missä on kerrottu että se eka steppi (oman juoman ostaminen, ei repusta ottaminen) olisi jo suoritettu?Liian hätästä touhua nyt. Seuraava vaihe pitäisi olla se, että tyttö ostaa itse lonkeron ja suostuu yhteiskuvaan.