Il Tempo Gigante
Darth Father
Haa
Hyvää. Kahavia join.
Hyvää. Kahavia join.
Carlsbergiä ja Tuborgia. Tölkki. Kumpaistakin.Pitänee lähteä hakemaan kylmäkellarista juomaa. Saapa nähdä, mitä tarttuu mukaan.
Mulla ei ole krapulaa ja kahvi maistuu silti pahalta.Pre-Pre kahvia, mutta eipä sekään maistu tässä olotilassa.
Ei oo mullakaan, vaan vitunmoinen kesäflunssa.:thumbfh:Mulla ei ole krapulaa ja kahvi maistuu silti pahalta.
Kyllähän toiset kovasti jatkoi juomista vielä sunnuntaina, kun mökille mentiin, mutta mä olin kuskina ja menin katsomaan potkupalloa, joka alkoi klo 22, ylämökille, kun toiset vielä jatkoi saunomista.Tämän totesinkin itsekseni luettuani postauksia käänteisessä järjestyksessä.
Pyydän anteeksi vihjaustani että olisit juoppo.
Teillä oli siis saunassa tuoreempia lehtiä kuin Alpertin mökissä?Kyllähän toiset kovasti jatkoi juomista vielä sunnuntaina, kun mökille mentiin, mutta mä olin kuskina ja menin katsomaan potkupalloa, joka alkoi klo 22, ylämökille, kun toiset vielä jatkoi saunomista.
Lisäksi olin jo viikolla useampaan otteeseen tsekannut otteluiden aloitusajankohdan.Teillä oli siis saunassa tuoreempia lehtiä kuin Alpertin mökissä?
Pika-arvostelu.Carlsbergiä ja Tuborgia. Tölkki. Kumpaistakin.
Tubiksen kädenvääntökäsi ratkaisi?Pika-arvostelu.
Kumpainenkin hieman ponnettomia perusjanojuomaoluita. Tuborgissa ehkä pykälän verran enemmän makua, joten tämä kädenvääntö kääntyi sen voitoksi.
Tuuporin juu.Tubiksen kädenvääntökäsi ratkaisi?