Vieläkö voit juoda KK TP:tä? Itsehän annoin jo pelolle vallan enkä voi juoda enää oikein mitään, kun Trump hävittää meidät astuttuaan valtaan pian.Kahvia KK ja TP. Vielä kun voi kunnes Trump hävittää meidät astuttuaan valtaan pian?
Laineen hattutempusta? VR:n lumiongelmista? Lauri Tähkän Areena-keikasta? Saammekohan koskaan tietää.Ei tästä tyrmistyksestä muuten tokene.
Juoksian silmienpyörittelystä?Laineen hattutempusta? VR:n lumiongelmista? Lauri Tähkän Areena-keikasta? Saammekohan koskaan tietää.
No jopas. Olen juuri kahvijonossa.Olen kahvitta. Vatsavaivat yltyivät siihen malliin että Tays:in keikkaa pukkaa ens viikoksi. Pakko tarkistaa ettei ole mitään ylimääräistä sisuksissa. Sain pika-ajan, olenhan vanha asiakas.
Eniten vituttaa tämä päänsärky eli kahvin vieroitusoireet. Vatsa ei oireile, kunhan ei syö mitään. Helppo ratkaisu.
Ei ollut noissa mun juomissa mitään poliittista aspektia lain.Trumpin voittomaljoja.
Aika hyvän voiton saisi, mutta en taida raaskia myydä kuitenkaan.Tarjoan tuosta possumukista tuhatviisineljäkymmentä miljoonaa euroa.
Söi Kekki pastaa, mahtaako pakki kestää?Hei, olen örtsi - kofeinisti
En kestä toista päivää ilman. Keitin vain kolme kuppia, josko pakki kestäisi sen.