Juomisilmoitukset #4

• Viestiketjun aloittaja Örfil
  • Aloituspäivämäärä

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

IPA-oluet eivät oikein mulle maistu, vaikka olen yrittänyt olla pintahiivamyönteinen. Humalan kitkeryys tuntuu mun suuhuni paremmalta paremmalta pilsnerissä, kun ale'ssa.

Toki olen hyvääkin ale-olutta saanut ja juonut, mutta sitä ei ehkä koskaan ole myyty pulloissa tai tölkeissä, vaan pelkästään hanasta? Täysin varma en asiasta ole. IPA:a se ei kuitenkaan ollut, vaan paljon "lempeämpää".

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Jälkimaku, rasvainen, keitetty peruna. Mukavaa vaihtelua IPAt. Harvoin ovat sellaisia, että toista samanlaista tykkäisi perään juoda.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Tuo PeeVee79:eeveen nauttima Itävallan erikoisuus, Stroh-rommi, on siitä erikoinen juoma, että se tuoksuu (tai nuuhkijasta riippuen haisee), juotuna vähintään viisi kilometriä vastatuuleen ja kaksi metriä terveeseen kallioon. Nuorna miesnä sitä ostelin onnessani ruotsinlaivoilta. Nykyään en joisi Stroh'ia ihan pienellä kirveellä uhattunakaan.

Enkä myös Pernod'ta joka aikoinaan oli suosikki(ni).

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
En diggaile heikäläisistä. Tuo kuvastaa vain miten överiksi meni pöyristyminen yhdestä lakanahemmosta. Poliisiltakaan ei puuttunut resursseja tutkia asiaa.
Onneksi sulla ei ole mennyt yhtään yli toi maahanmuuttokritiikki, kun kerran pitää jopa JUOMATOIKISSA ottaa siihen kantaa piilovittuiluna.:nope::nope:

Kasvata pallit ittelles ja heitä toi iso sigu huut vittuun.

Sijainti
Katabolia
Kahvia mansikkakermajäätelöllä. Osoittautui kyllä itse asiassa sangen mainioksi yhdistelmäksi. Xtra kahvi alkoi maistua hyvältä.

Ykskakskol

1504
Kahvia. Keitin koko pannullisen. Pimeetäkin on. Ei onnistu vähentää. Pitäs varmaan kävästä kaliakaupassa jottei tekis kahvia mieli.