Juomisilmoitukset #4

• Viestiketjun aloittaja Örfil
  • Aloituspäivämäärä

Vesku

Maatalousneuvos
Muutaman pullon noita Italian ihmeitä jemmanut, maistellaan tilaisuuden tullen.

Saunajuomana Feuillien Cuvee de Noel. Olutta kaiten, mutta "painekorkki".:eek:

Oluen ja kuohuviinin yhdistelmä? Jaahas, ei mun makuun...
Tuli mieleen "pakolla juomisesta" Tukholman Olympiastadion ja Bruce Springsteenin keikka 1988.
Laivalta ostanut jotain vahvaa Elefanttiolutta six-pacin ja sitä taskulämminta lientä yritin vetää kurkusta alas juopumistarkoituksessa, ei tainut onnistua...:thumbfh:

Örfil

Guest
Aijaijai, pics or it didn't happen.

Muuten laiton postaus ja tuitui-rankkua kultsipuppelis.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Jjusbanhan teki kerran mustikkakeittoa:
Kaatoi 100 litran pääläriin pontikkaa ja heitti sekaan yhden mustikan, Maisteli ja makusteli - päätti sitten heittää mustikan mäkeen. Oli tullut ihan liian marjaisaa keitosta.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Valion.

Jostain syystä semmoinen eväs, joka maistuu ainoastaan kipeänä.
Mulle Valion mustikkasoppa taasen maistuu lähes päivittäin. Varsikin töissä se on helppo ja maukas välipala. Jääkaapin ovi vaan auki ja tölkistä soppaa suuhun.

Olen ehkä täällä kertonutkin kun muutama aika sitten erehdyin työjääkaapilla tölkistä? Kolmisen kulausta join mustikkasoppaa, kunnes huomasin sen olevankin työkaverittaren kahavimaitua. Sinisehkö tölkki hämäsi. Ja kiire. Ja huonohkot silmät.

Viimeksi ennen ko. tapausta join maitua sellaisenaan varsin juniorina vuonna 1978 serkkuni häissä. Nakkilan kirkon vaiheilla.

Trullinkaasu

Well-known member
Kuohuviiniä. Minkäs maalasta tää olikaan? En muista just nyt. Olen sellainen. Joo.

burb

.
Viskiä. Islay Mist, skotti blended.
En uskaltanut pistää viskitoikkiin, koska blended, ja muutenkin halpis.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Kyrö Long Drink
Ihan hyvää vaihtelua. Lonkeroakin myydään ihan hyvin jo yksin kotimaassa, niin jäi mietityttämään, että miksi sitä valmistaa vain pari isoa yritystä, kun oluelle löytyy nykyisin pienpanimoa vähän joka kylästä?