Juomisilmoitukset #4

• Viestiketjun aloittaja Örfil
  • Aloituspäivämäärä

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Seuraavat kuvat tässä toikissa ovatkin, kun Antsa ja Vesku krebaavat invavessassa.
Eikö ole aika junnumaista juoda alkomahoolia juopumistarkoituksena?

Halpaa kepua/kuraa/keskiketterää siihen nautitaan. Tai omatekeleitä kai?

Tuollaiset paremmat siivut otetaan nautintoon. (ja sitä niskaa pehmittämään):eek:

Örfil

Guest
Kahavia, jotta heräis iltapäivänokosten jälkeisistä olotiloista.

Örfil

Guest
Eikö ole aika junnumaista juoda alkomahoolia juopumistarkoituksena?
Se voi olla myös päätoiminen työ tai harraste, jolloin siitä on junnumaisuus aika kaukana. Nimittäin tuskin kukaan junnu pystyy vetämään esim. viikkoa a laatikollinen olutta per pvä.

Örfil

Guest
:ahem:

Tuohon on tosin pystynyt muitakin forumisteja eli formiksia.

Vesku

Maatalousneuvos
Hyi saatana. Taidan olla aika huono tuossa alkomahoolin nauttimisesssa.:thumbfh:
Sama täällä tänään. Tuohon pikkumaistiin jäi nyt.
Örfilillä taitaa olla kaveripiirissä tai paremminkin tiedossa tosiaan niitä kavereita, joille alkoholi on ollut tosi paha vitsaus tai elämän tuhoaja. Vaikuttaako tämmöinen maistelu / pikku pöhnät "tulella leikkimiseltä"?:doubtful: Ja epäiletkö, että jonkun sortin ongelma kuitenkin olisi?

Örfil

Guest
Olenhan minä seurannut harrastuneisuuttani Veskun postauksia ajoittain (tältä saralta) ja taannoinhan heitin koepallona kyselyn harrasteen suoritefrekvensssistä, jos muistat ;)
Mutta koska en ole veljeni vartija, niin.

:wink:

Vesku

Maatalousneuvos
Olenhan minä seurannut harrastuneisuuttani Veskun postauksia ajoittain (tältä saralta) ja taannoinhan heitin koepallona kyselyn harrasteen suoritefrekvensssistä, jos muistat ;)
Mutta koska en ole veljeni vartija, niin.

:wink:
Toki, toki muistan. Ei ole tainut mennä koskaan muisti alkon takia!:ahem:

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
6 päivää lukioaikana... Hätistivät pois tunnilta, kun liian tuoreelta kiljulta haisin. Joku toinen tunti nukuin kuorsaten. Yhtenä aamuna luokkalainen kysyi miksi minulla on meikit naamassa. No mistä minä tiedän?

Ei tekisi vaikeaa kokeilla uudestaan, jos olisi tsäänssi eli mahdollisuus.