mustakaari
"Se on juurikin näin"
Ota muutama lisää.Olvi Jouluolut Tumma
Ihan perus. Ei aiheuta tunteita mihinkään suuntaan.
Ota muutama lisää.Olvi Jouluolut Tumma
Ihan perus. Ei aiheuta tunteita mihinkään suuntaan.
En ostanut kuin yhden. Joten.Ota muutama lisää.
En ostanut kuin yhden. Joten.Vaikkapa 20 lisää, niin luulisi jotain tunteita heräävän johonkin suuntaan.
AmatooriEn ostanut kuin yhden. Joten.
Siitä on niin kauan ettei tommosia muista. Markka-aikaa se taisi vielä olla hyvin vahvasti...Onpas kaunis saunatakki, mistä oot ostanu? Paljo makso? Oliko muun värisiä?
Suoraan tölkistä juominen ei ole kovin hygieenistä, vaikka olisitkin ainut samaa tölkkiä käyttävä.Yöllä join piimää suoraan tölkistä ja kohta keitteä kissautan aamukahavit.
Olen ainoa piimän juoja tällä hetkellä tässä taloudessa. Enkä suoraan tölkistä juomista kohdallani koe kovin epähygieenisenä, koska litra piimää kuluu alle vuorokaudessa. Ei siinä mahdolliset sylkibakteerit juurikaan ehdi jyllätä piimätölkissä tuon vajaan vuorokauden aikana?Suoraan tölkistä juominen ei ole kovin hygieenistä, vaikka olisitkin ainut samaa tölkkiä käyttävä.
Jos vaikkapa itse kannat jotain haitallista bakteeria, jonka kehosi puolustusjärjestelmät pitävät aisoissa - on mahdollista että tuo bakteeri piimään päästessään pääsee nauttimaan ns. kissan päiviä, ja pääsee lisääntymään ilman vastarintaa. Jääkaapin lämpötila ei estä bakteerien kasvua.Olen ainoa piimän juoja tällä hetkellä tässä taloudessa. Enkä suoraan tölkistä juomista kohdallani koe kovin epähygieenisenä, koska litra piimää kuluu alle vuorokaudessa. Ei siinä mahdolliset sylkibakteerit juurikaan ehdi jyllätä piimätölkissä tuon vajaan vuorokauden aikana?
Kiitos kannanotosta kuitennii.