Juomisilmoitukset #4

• Viestiketjun aloittaja Örfil
  • Aloituspäivämäärä

Vesku

Maatalousneuvos
Perjantai-illan viininlitkut.
Sattumoisin tuli porttien vuosikertavertailu, kun vein tuon 2000:n "yllärinä", jota sommerlier yritti arvuutella. Sopivasti tai helkkaristi metsään!:p No, kyllä tuo 1994 oli paljon parempaa, varmaan osin siksi, että se ilmattiiin kunnolla, mutta tuota mun pulloa ei. Nyt sitten tietää, että vuosikertapullot ON PAKKO ilmata kunnolla! Toisaalta ei tuokaan ihan väärennös ole. 1994_lle tällä kertaa
95 pojoa, viime kerralla 96. 2000:lle 90 pojoa Ja 10 vuotta kypsymisaikaa!
Valkkarit rapujen kanssa. Punkku 1985 left-bankilta, huumaava tuoksu, täyteläinen, moniulotteinen maku. Villilohen kanssa.
Näytä liitetiedosto 21753

Viimeksi muokattu:

Vesku

Maatalousneuvos
Ei kyllä ihan normaalia ma-illan saunajuomaa.:eek:
Nyt kuitenkin sattuneesta syystä Chartogne-Taillet Fiarce-samppakaljaa. Ei Alkosta ja jopa alle maailmanmarkkinahinnan. Muuta ei löytynyt kyytipojaksi kuin suolaista grillijuustoa ja aromi/ yms suolattuja omia tomaatteja pienen voisen ruisleipalan kanssa. 92 pojoa. Mineraalinen, sitruksinen, levisi ikeniin, meinasi tulla nenästä ulos ( siis "höyrystyi" tosi tömäkästi), kupliva jälkimaku viipyili mukavan pitkään, melko äkkiä kuitenkin kolmas lasillinen hyytyi, tuoksu ja maku pehmeni, sitrus hävisi.
Pullo tyhjeni!:thumbfh:

Viimeksi muokattu:

Lunssila

Well-known member
Varmaan teki tiukkaa olla viikko juomatta ja syömättä.

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Sijainti
Vantaa
Joni ei eilen juonut yhtään mitään! :confused: :eek: :eek!:

Itse juon nyt piimää (Pirkka AB) ja illalla juon olutta (Albert.Le Coq IVA, Hartwall Aura IVA sekä Hartwall Urho IVA).

Joni

Well-known member
Joni ei eilen juonut yhtään mitään! :confused: :eek: :eek!:

Itse juon nyt piimää (Pirkka AB) ja illalla juon olutta (Albert.Le Coq IVA, Hartwall Aura IVA sekä Hartwall Urho IVA).
Anteeks! :( Juon nyt kahvia Saludo ja myöhemmin päivällä kulta, sitruuna ja karpalolonkeroo ainakin.. Muusta en tiä viel :p

Sijainti
Katabolia
Kahvia parin päivän tauon jälkeen. Ei jotenkin vaan tee mieli kipata kymmentä kuppia päivässä. Hyvä jos yksi.