Tiedä, vaikka olisikin.Ei kiinnosta valistaa muita. Lähinnä ajattelin, että jos teillä on samanlainen naismaku.
Tiedä, vaikka olisikin.Ei kiinnosta valistaa muita. Lähinnä ajattelin, että jos teillä on samanlainen naismaku.
:ahem::ahem::ahem:Eli Nipsuhuuleli ja Joni juovat samasta likööripullosta ja hihittelevät samaan tapaan kuin tytöt?
Hyvinkin sahtimaista ja parin päivän (köhköh) jälkikäyminen toi jo vaahtoa pinnalle ihan mukavasti.:thumbup: Kohta pitäisi varmaan ettiä joku amatöörien kotiolut-kisa.Kohta aukaisen 8,6% karpalo-alen. Omia tuotoksia, vahvin tähän mennessä:alppu:
Kuulostaa mielenkiintoiselta. Itse aion kohta hörpätä saunan keralla Käen ja Rokrammin. Järjestystä en vielä tiedä.Kohta aukaisen 8,6% karpalo-alen. Omia tuotoksia, vahvin tähän mennessä:alppu:
Rokrammi on noista huomattavasti parempaa. Minä korkkaan vain holittoman Becksin.Kuulostaa mielenkiintoiselta. Itse aion kohta hörpätä saunan keralla Käen ja Rokrammin. Järjestystä en vielä tiedä.
Toi on hyvää. Ja toimii lantinkinakin.
Tällä kertaa tämänmoista lauantaijuomaa.
Mit vit ? Oliko pahatkin kalsari kännit, vao et kai pukenu päälles
Tällä kertaa tämänmoista lauantaijuomaa.
Olisit uskonut asiantuntijaa :thumbfh:Kahvia join ja myös Käen. Käki ei jostain syystä ollut maullaan, vaikka olutihminen olenkin.