Tiedä, vaikka olisikin.Ei kiinnosta valistaa muita. Lähinnä ajattelin, että jos teillä on samanlainen naismaku.![]()
Tiedä, vaikka olisikin.Ei kiinnosta valistaa muita. Lähinnä ajattelin, että jos teillä on samanlainen naismaku.![]()
:ahem::ahem::ahem:Eli Nipsuhuuleli ja Joni juovat samasta likööripullosta ja hihittelevät samaan tapaan kuin tytöt?
Hyvinkin sahtimaista ja parin päivän (köhköh) jälkikäyminen toi jo vaahtoa pinnalle ihan mukavasti.:thumbup: Kohta pitäisi varmaan ettiä joku amatöörien kotiolut-kisa.Kohta aukaisen 8,6% karpalo-alen. Omia tuotoksia, vahvin tähän mennessä:alppu:
Kuulostaa mielenkiintoiselta. Itse aion kohta hörpätä saunan keralla Käen ja Rokrammin. Järjestystä en vielä tiedä.Kohta aukaisen 8,6% karpalo-alen. Omia tuotoksia, vahvin tähän mennessä:alppu:
Rokrammi on noista huomattavasti parempaa. Minä korkkaan vain holittoman Becksin.Kuulostaa mielenkiintoiselta. Itse aion kohta hörpätä saunan keralla Käen ja Rokrammin. Järjestystä en vielä tiedä.
Toi on hyvää. Ja toimii lantinkinakin.![]()
Tällä kertaa tämänmoista lauantaijuomaa.
Mit vit ? Oliko pahatkin kalsari kännit, vao et kai pukenu päälles![]()
Tällä kertaa tämänmoista lauantaijuomaa.
Olisit uskonut asiantuntijaa :thumbfh:Kahvia join ja myös Käen. Käki ei jostain syystä ollut maullaan, vaikka olutihminen olenkin.