Haha lämmittelet sitten keskiviikkoa varten? :idea:
Nojoo. Ei tuo nyt mitään kovin hyvää ole, mutta menee sentäs kurkusta alas.
Buttonin kunniaks
Hieno valinta :thumbup:.Greenall'sin GT:tä.
Näyttäis pärjääminen heikkenevänEdit: Nyt pitäis kuvan näkyä muillekin
Edit2: ei väkisin
edit3: noniin
Kuvan nähtyäni olin miltei varma, kuka sen postasi. Niin sitä ihminen erehtyy.
Näillä pärjäillään kyllä aika pitkään! Ei ainakaan ihan heti lopu juomat kesken. :ahem:
Edit: Nyt pitäis kuvan näkyä muillekin
Edit2: ei väkisin
edit3: noniin
Luulit että Kouvo lähetti. :ahem:Kuvan nähtyäni olin miltei varma, kuka sen postasi. Niin sitä ihminen erehtyy.
Ei vaan notta se olis ollut Joni.Luulit että Kouvo lähetti. :ahem:
No mie unohin sen jätkän ihan kokonaan. :frank:Ei vaan notta se olis ollut Joni.
On tullut itse huomattua, että meillä on aika samanlainen maku Jonin kanssa.Ei vaan notta se olis ollut Joni.
En kyllä pitäs sitä kovinkaan kehuttavana suorituksena.On tullut itse huomattua, että meillä on aika samanlainen maku Jonin kanssa.
En kyllä pitäis tuota kovinkaan kehuttavana suorituksena.No mie unohin sen jätkän ihan kokonaan. :frank:
Haluat vai taas leijua absolutismillasi ja rivien välistä viestittää, että alkoholi on pahasta? Nää on kyllä ihan puhtaasti makuasioita, että millaisista juomista tykkää.En kyllä pitäs sitä kovinkaan kehuttavana suorituksena.
Ei kiinnosta valistaa muita. Lähinnä ajattelin, että jos teillä on samanlainen naismaku.Haluat vai taas leijua absolutismillasi ja rivien välistä viestittää, että alkoholi on pahasta? Nää on kyllä ihan puhtaasti makuasioita, että millaisista juomista tykkää.