Mä en tiedä alkoholin verottamisesta mitään, mutta aamulehdessä oli ennen joulua viiniartikkeli, jossa mainittiin, että ei kannata ostaa 6 euron viinejä, koska niissä itse viinin ostohinta tuottajalta saattaa olla esim. 10...20 snt/plo. Sijoittamalla pari eeroa enemmän saa lorottaa jopa kymmenen kertaa arvokkaamaa tavaraa pullostaan ulos. Että laadussa olisi huikea ero näissä hinnaston alapään viineissä kun sijoittaa vähänkin lisää.Tänään tullut juotua 22€ arvoista italialaista punkkua mikä oli jopa loistavaa.
2,12€/pullo näemmä pelkkää alkoholiveroa, siihen päälle vielä ALVit, katteet ja kuljetus- sun muut kulut.. Kyllä pari hyvää kutosella alkavaa viiniäkin löytynyt, mutta pääosin niitä juo nautinnon sijasta päihtymyksen takia. Juttukin löytyi, rentoa meininkiä ilman nyrpistelyä ja pikkurillin heilutustaMä en tiedä alkoholin verottamisesta mitään, mutta aamulehdessä oli ennen joulua viiniartikkeli, jossa mainittiin, että ei kannata ostaa 6 euron viinejä, koska niissä itse viinin ostohinta tuottajalta saattaa olla esim. 10...20 snt/plo. Sijoittamalla pari eeroa enemmän saa lorottaa jopa kymmenen kertaa arvokkaamaa tavaraa pullostaan ulos. Että laadussa olisi huikea ero näissä hinnaston alapään viineissä kun sijoittaa vähänkin lisää.
Minä sulle elämän eliiksiiriä annan :frank:Virkistävää hanavettä, elämän eliksiiriä.
Kuulostaa ihan eräältä Riitalta.Minä sulle elämän eliiksiiriä annan :frank:
Rintamaitoa?Minä sulle elämän eliiksiiriä annan :frank:
Noista tänään ensimmäistä tarjosin yhdelle pojalle :ahem: Hyvin upposi.Rintamaitoa?
Pullakahvia?
Kultaisen suihkun?