Toisaalta peukkuposefotoissa toi muiden sormien luontainen koukku voi olla just SE JUTTU joka niissä KOUKUTTAA!Juu. Pikkurillissa oli murtuma mutta ei enää reilu kuukaus tehdyn leikkauksen jälkeen. Nytten mun pitää venyttää niin nimetöntä kuin pikkurillian niin alaspäin että myös suoraan koska niitä ei saa ihan suoraan eikä koukkuun joten työlästä on mutta uskon ja toivon että palautuvat vielä normaaliksi.
On kyllä varsin erinomainen janonsammuttaja. Yllättävän tyytyväinen oon myös muihin Laitilan wirvoitusjuomatehtaan limuihin, mitä oon maistanut, mutta Messina on ihan ykkönen nykyään.Tuota Messinaa kyllä ostaa kunhan iskee ens kerran limpparin himo:thumbup:
Miltä toi maistuu? Onko kokeilemisen arvoista lonkeroa?En voinut pistää kuvaa tuotteesta kun en tiedä vielä miten kännyllä voi kopioida kuvan linkin. Ihan sama se.. Kohta jokatapauksessa avautuu tällänen:
Paras noista kaikista olvin lonkeroista ja ylipäätään kaupan lonkeroista. Suosittelen.Miltä toi maistuu? Onko kokeilemisen arvoista lonkeroa?
Pitää joskus maistaa, kun ostaa Olvin tuotteita. Useammin juon kurkoa kyllä.Paras noista kaikista olvin lonkeroista ja ylipäätään kaupan lonkeroista. Suosittelen.
Komppaan 100-prosenttisesti.Paras noista kaikista olvin lonkeroista ja ylipäätään kaupan lonkeroista. Suosittelen.
Et sentään kujalta ostettua hinttiteetä.Jotain kaupan hinttiteetä.