Juon parhaillaan...

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
ettelbruck sanoi:
Hugelin Gentiliä. Ruokailu jo ohi mutta tätä jäi vielä hörpittäväksi. Hyvää.
Olen aina ollut sitä mieltä, että Vogeesien ja Rheinin välistä tulee loistavia viinejä :thumbup:
 

Örfil

Guest
Ostin eilen paluumatkalla Bombay Sapphire giniä Munchenin lentoaseman shopista. Sitä tässä on tullut maisteltua aamupalaksi. Tosi intialaiset fiilikset päällä!
 

Sammypiru

Isä
Liittynyt
29.1.2002
Viestit
4765
Sijainti
f1racing.net
Jääkaapissa ei ole kuin maitoa ja tänään tulee kaivinkone pihaan mylläämään, joten talkookaljat olis syytä olla jemmassa, hemmetti.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Jussi sanoi:
Ostin eilen paluumatkalla Bombay Sapphire giniä Munchenin lentoaseman shopista. Sitä tässä on tullut maisteltua aamupalaksi. Tosi intialaiset fiilikset päällä!
Siihen tonicit sekaan, niin avot!:thumbup:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Olga sanoi:
Ottaiskos muut kahvia? Laitan tippasemaan JUST.
Kiitos mutta ei kiitos. Ryystän just itse keittämääni versiota tässä työn äärellä.

Mun keitokset on muuten aina jotenkin jännittäviä, nimittäin mulla ei ole koskaan ollut kahvimittaa vaan mittaan kahvijauheen ihan näppituntumalla. Silleen keikautus vaan ja hupsista, tiedättehän.
Yleensä kuitenkin, niinkuin äsken, yritän muistaa täällä töissä käyttää kahvimittaa. Täällä kun on joku tuollainen teollisuusvekotin spruuttaamassa kahvia ja sen tekosista kyllä erottaa jos kahvijauhetta on hitusenkaan väärä määrä, asiaan voi toki vaikuttaa käyttämämme kahvimerkkikin.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Laitticokista.

Jokos Suomessa muuten on saatavilla Coca Cola Zeroa? Tod.näk. on? Täällä oli sillai, että ennen jenkkilomaa en sitä missään nähnyt, jenkeissä sitä maistoin ja kun palasin Itävaltaa, niin sitä oli sitten jo ilmestynyt tännekin.



Ideahan tuossa on se, että kuulemma Coca Cola Light in imagoltaan liian naisellinen, "tosimiehet" sitä eivät juo :rolleyes: ja näinollen Coca Cola kehitti uuden miehekkäämmän laittibrändin perinteisen Lightin rinnalle :eek:
 

Banaani

In stereo where available
Liittynyt
29.3.2006
Viestit
5232
Sijainti
Manse
OoPee sanoi:
Mä vähän arvelinkin, että toi olis saattanu tulla Pohjoismaihin jo aiemmin.
Ennen joulua ne intissä sitä mainosti kera nättien tyttöjen. Jakoivat jopa ilmaisnäytteitä. :ahem:
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
OoPee sanoi:
Jokos Suomessa muuten on saatavilla Coca Cola Zeroa? Tod.näk. on?
Kuten jo mainittiin, on ollut jo pidempäänkin. Ja Pepsi on vittuillut MAX-mainoksissaan mm. asteikolla, jossa pohjalla on "Zero" ja huipulla "MAX". :eek:
 
Ylös