Törni
Well-known member
Olen aina ollut sitä mieltä, että Vogeesien ja Rheinin välistä tulee loistavia viinejä :thumbup:ettelbruck sanoi:Hugelin Gentiliä. Ruokailu jo ohi mutta tätä jäi vielä hörpittäväksi. Hyvää.
Olen aina ollut sitä mieltä, että Vogeesien ja Rheinin välistä tulee loistavia viinejä :thumbup:ettelbruck sanoi:Hugelin Gentiliä. Ruokailu jo ohi mutta tätä jäi vielä hörpittäväksi. Hyvää.
Siihen tonicit sekaan, niin avot!:thumbup:Jussi sanoi:Ostin eilen paluumatkalla Bombay Sapphire giniä Munchenin lentoaseman shopista. Sitä tässä on tullut maisteltua aamupalaksi. Tosi intialaiset fiilikset päällä!![]()
Kiitos mutta ei kiitos. Ryystän just itse keittämääni versiota tässä työn äärellä.Olga sanoi:Ottaiskos muut kahvia? Laitan tippasemaan JUST.
Voi kiesus niitä mainoksia. Eli kyllä täälläkin sitä tyrkytetään.OoPee sanoi:Jokos Suomessa muuten on saatavilla Coca Cola Zeroa?
Mä vähän arvelinkin, että toi olis saattanu tulla Pohjoismaihin jo aiemmin.burb sanoi:Voi kiesus niitä mainoksia. Eli kyllä täälläkin sitä tyrkytetään.
http://www.f1-forum.fi/vb/showpost.php?p=761328&postcount=122
Elikkäs puolisen vuotta ollut kaupoissa.
Kyllä kiitos. Mustana ja ilman sokeria.Olga sanoi:Ottaiskos muut kahvia? Laitan tippasemaan JUST.
Nyt kyllä valitettavasti myöhästyit tuolta kierrokselta. Sorry.Il Tempo Gigante sanoi:Kyllä kiitos. Mustana ja ilman sokeria.
No problemo.Olga sanoi:Nyt kyllä valitettavasti myöhästyit tuolta kierrokselta. Sorry.
Ennen joulua ne intissä sitä mainosti kera nättien tyttöjen. Jakoivat jopa ilmaisnäytteitä. :ahem:OoPee sanoi:Mä vähän arvelinkin, että toi olis saattanu tulla Pohjoismaihin jo aiemmin.
Sama.Il Tempo Gigante sanoi:Mustana ja ilman sokeria.
Koska olin tuossa aikaisemmin hieman myöhässä, niin aljoin itse tiputtelemaan. Tällä kertaa Kulta Katriinaa. Kohta valmista.burb sanoi:
Olin jo aikeissa tehdä mutta arvasin että joku sen tekisi kuitenkin. :ahem:kouvotsvoni sanoi:Oli ns pakko tehdä polli kahvista.
Kuten jo mainittiin, on ollut jo pidempäänkin. Ja Pepsi on vittuillut MAX-mainoksissaan mm. asteikolla, jossa pohjalla on "Zero" ja huipulla "MAX".OoPee sanoi:Jokos Suomessa muuten on saatavilla Coca Cola Zeroa? Tod.näk. on?