Juon parhaimmillaan...

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Joni

Well-known member
Voi olla että mun ilme kuvassa ja kuvanlaatu hämää. Livenä näytän ihan jeesiltä. Sopii möötetä ;)

Anyway nyt menee tälläistä:

Vois muuten olla erinomanen blandis vodkalle. :alppu:

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Voi olla että mun ilme kuvassa ja kuvanlaatu hämää. Livenä näytän ihan jeesiltä. Sopii möötetä ;)

Anyway nyt menee tälläistä:

Vois muuten olla erinomanen blandis vodkalle. :alppu:
Keinotekoinen banaanin maku on niitä ihan paskimpia.

Viimeksi muokattu:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Mun mielestä tuo on ihan hyvänmakuista tuo banaanilimu.

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Pitää sitten muistaa ostaa luomubanaania siihen juomaan, vaikka itse kasvatetuthan kaikkein parhaita olis. Ja kun vesi otetaan itse kaivetusta kaivosta, niin tulee kevyesti paras kivennäisvesi.

ToXiCiTy

I am fabulous!
Sijainti
Järvenpää
On siis kokemusta sulla Joni kullin imemisestä kaverilta, joka on käyttänyt Hugo Boss suihkugeeliä ja juonut banaanilimua. Ei se väärin ole.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
On siis kokemusta sulla Joni kullin imemisestä kaverilta, joka on käyttänyt Hugo Boss suihkugeeliä ja juonut banaanilimua. Ei se väärin ole.
Tokihan hänellä on myös kokemusta kaverista joka ei käytä, jotta vertailulla olisi jotain pohjaa.

Joni

Well-known member
Ensiksi. Hyvää ei yleensä saa halvalla. Laadusta ja hyvästä mausta pitää ja kuuluu maksaa.

Ja toiseksi. Miksi pitäisi saada banaanilimonadia? Itsellänihän tuo juoma ei kyllä kuulu ihan kärkeen juomalistallani.
Vaihtelu virkistää. Ei sitä aina kokista jaksa. ;P Toki laatu on kaikkea mutta jotkut halppistuotteet on oikeasti laadukkaita kuten Rainbow on.

Viimeksi muokattu:

Mangelo

Well-known member
Vaihtelu virkistää. Ei sitä aina kokista jaksa. ;P Toki laatu on kaikkea mutta jotkut halppistuotteet on oikeasti laadukkaita kuten Rainbow on.
Kyllä Raindow light kola maistuu enemmän teollisuusliuottimelta kuin Coke zero. Mut aika kallista tuo zero yksittäispulloina, silloin tulee ostettua kun saa useamman edullisesti.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.