Juon parhaimmillaan...

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Joni

Well-known member
Saaristolaisviina(40%) + battery :alppu:

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Tuosta tuli mieleen, että ei se määrä vaan laatu. Vaikka enhän minä tietenkään voi tietää vaikka FW08 olisi koko pullon kuvan viskiä juonut.

Täällä puolestaan Karlens Lemon Long Drink -tölkki menossa muutamien aikeisemmin nautittujen juttujen (Lapin Kultaa, Dark Litovelia, Gato Negro punkkua ja aikaisempi tölkki Karlenssin lemonlonkeroa) jatkona.

K. August

Well-known member
Oli kylmät 7 kilometriä kotiin, nyt viskillä terästettyä kuumaa teetä.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Tuosta tuli mieleen, että ei se määrä vaan laatu. Vaikka enhän minä tietenkään voi tietää vaikka FW08 olisi koko pullon kuvan viskiä juonut.
moukkuun.
Itseäni jaksaa aina hämmästyttää, kun jotkut haluavat pilata jalon juoman blandikseilla. Ainoa minkä itse siedäs on yksi tippa vettä moukkuun, vaikken sitäkään ymmärrä.

Hyvin kauan sitten Upinniemen upseerikerholla yksi neiti tilasi konjakinCokiksella. baarimikko katsoi neitiä varsin hitaasti. kaatoi konjakin lasiin ja laittoi cokispullon viereen ja sanoi, mä en ainakaan tuota sekoita.

Kyseessähän oli kuitenkin laatukapakki, jossa tarjoilu jatkui niin kauan kun onnistui konttaamaan tiskille ja tilaamaan. Tarjoilu loppui siinä vaiheessa kun konttasi tiskille ja ainoa mitä sai suustaan sanottua oli "äy, väy, väy".

jjv

Arschloch
Kyseessähän oli kuitenkin laatukapakki, jossa tarjoilu jatkui niin kauan kun onnistui konttaamaan tiskille ja tilaamaan. Tarjoilu loppui siinä vaiheessa kun konttasi tiskille ja ainoa mitä sai suustaan sanottua oli "äy, väy, väy".
Niinisalon upseerikerholla tarjoilu ilmeisesti jatkuu vielä hieman kauemmin, kun siellä näkyi olevan pöytien viereisessä seinässä nappeja, joissa luki juomien nimiä. Ei tartte olla edes konttaus-/puhumiskunnossa.

Joni

Well-known member

On samaa kuin hedelmäpommi jogurtti tai jotain.. nomnom :D

Status
Ei avoinna uusille viesteille.