markoj
Custom User
Keitetään!Iltakaffetta tekee mieli. Saas nähdä keitänkö?
Keitetään!Iltakaffetta tekee mieli. Saas nähdä keitänkö?
Kahvi ja uneen ei oikeen sovi yhteen. Kahvi on aine jolla korjataan kahvin vieroitusoireita.Keittää kissautin ja join. Kohta uneen?
Ei mulla yks kuppi havaittavasti vaikuta nukkumiseen.Kahvi ja uneen ei oikeen sovi yhteen. Kahvi on aine jolla korjataan kahvin vieroitusoireita.
Riippuu kupin koosta. mulla on puol litraa.Ei mulla yks kuppi havaittavasti vaikuta nukkumiseen.
Kiitos samoin.Ei mulla yks kuppi havaittavasti vaikuta nukkumiseen.
Huomenna sitten hirvee Garmisch-Partenkirchen? :nope:Bishooshooffenia :thumbup:
Korkeintaan pienet oobersdorffit ja sitten pienen insbrukin jälkeen taas bishoosta :thumbup:Huomenna sitten hirvee Garmisch-Partenkirchen? :nope:
Kannattaa yrittää vetää siinä välissä parin tunnin tirolit.Korkeintaan pienet oobersdorffit ja sitten pienen insbrukin jälkeen taas bishoosta :thumbup:
Joo, hyvä huomio :idea:Kannattaa yrittää vetää siinä välissä parin tunnin tirolit.
Nokun se on siistii juoda viskii, vaikka maistuukin ihan p:ltä.Lopeta nyt helevetissä lotraaminen niiden appelsiini- ja anansmehujen kanssa :thumbdown
Riippuu siitä, mitä juodessaan kukakin parhaimmillaan on.Tietääkö muuten kukaan mikä on ainoa oikea vastaus (tai postaus) tähän toikkiin?
Miksi?Riippuu siitä, mitä juodessaan kukakin parhaimmillaan on.