Juon parhaimmillaan...

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Koska sen vanhan ketjun otsake viittasi siihen, mitä kukin juo sillä kyseisellä hetkellä.

Nykyisen ketjun sanamuoto on huononlainen - sen tulisi olla muodossa "Parhaimmillani olen, kun juon..." - mutta tälläisellä pintapuolisella analyysillä voidaan päätellä tuota samaa tuossa haetun.

Omalta kohdaltani vastaukset näihin kahteen kutkuttavaan kysymykseen ovat "en mitään" ja "parhaimmillani koen olevani iltakahvia juodessani".
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Koska sen vanhan ketjun otsake viittasi siihen, mitä kukin juo sillä kyseisellä hetkellä.

Nykyisen ketjun sanamuoto on huononlainen - sen tulisi olla muodossa "Parhaimmillani olen, kun juon..." - mutta tälläisellä pintapuolisella analyysillä voidaan päätellä tuota samaa tuossa haetun.

Omalta kohdaltani vastaukset näihin kahteen kutkuttavaan kysymykseen ovat "en mitään" ja "parhaimmillani koen olevani iltakahvia juodessani".
Nyt on siis pakko sanoa, että kyseessä oli kompa, tai siis nimenomaan ei ollut.

Ainoa oikea vastaus voi tietenkin olla vain se, että kertoo mitä juo juuri nyt :eek:
 

FW08

Registered User of Talent
Liittynyt
9.7.2008
Viestit
22189
Sijainti
Behind the rabbit
Nyt on siis pakko sanoa, että kyseessä oli kompa, tai siis nimenomaan ei ollut.

Ainoa oikea vastaus voi tietenkin olla vain se, että kertoo mitä juo juuri nyt :eek:
Oli kompa tai kampa, niin kielioppisääntöjen mukaan tuossa ei sitä kysytä.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16906
Vs



Nyt oli pakko testata kummatkin samaan aikaan kun sattumalta kumpaakin tarjolla. Kyllä näissä eroa on. Lightissa erilainen jälkimaku. Lightti maistuu nyt paremmalle koska Zeroa olen vetänyt vain tässä viimeaikoina ja lighttiin koskenut pitkään aikaan. :D
 

Törni

Well-known member
Liittynyt
5.11.2004
Viestit
11306
Lightissa erilainen jälkimaku. Lightti maistuu nyt paremmalle koska Zeroa olen vetänyt vain tässä viimeaikoina ja lighttiin koskenut pitkään aikaan. :D
Jos pistää kossua tai jallua sekaan niin erottaako vielä?
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Perusteetä.

Sen verran viikonloppu-fiilinkiä mukana, että 5 Carmolis-tippaa seassa (60%)
 

Mickey

Well-known member
Liittynyt
22.3.2000
Viestit
8105


Ei tämäkään ihmeempää ole, meniskö arvostelussa Kukon ja Koffin väliin.
 
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös