Albert Oil
Hippi ja juntti
MITÄH?? Pitäiskö tässä olla huolissaan?Hyvää treeniä ennen huomista Tampereen seksireissua.(youtube-miitti)
MITÄH?? Pitäiskö tässä olla huolissaan?Hyvää treeniä ennen huomista Tampereen seksireissua.(youtube-miitti)
Kai tuo saattaa ollakin kiinnostunut jostain Oilista.MITÄH?? Pitäiskö tässä olla huolissaan?
ei taida uni hetkeen vielä tulla, vaan isin aika vierähtää mukavasti nuoria naisia kotiin odotellessa mennä. Eipä niistä ikuna tiedä, tärkeintä kuitenkin on kunhan tulevat.Iltakahvia. KK.
Monikko?nuoria naisia
Jotakuinkin samoillakin ajatuksilla ollaan liikkeellä. Kolmisen vuotta sitten oli melkoisen pitkiä odotustunteja aika ajoin. Vaan sitten lopulta "Darwin" puuttui asiaan ja kitki "rikkaruohon"... Olisi asian tiimoilta paljon julmaa sanottavaa, mutten sano.ei taida uni hetkeen vielä tulla, vaan isin aika vierähtää mukavasti nuoria naisia kotiin odotellessa mennä. Eipä niistä ikuna tiedä, tärkeintä kuitenkin on kunhan tulevat.
ei tartte, mulla on ihka yksi tytär, muttei hän ihan keskenään liikkeellä ole. ITG'llä taas mun käsittäkseni niitä on useampi, voin toki väärässäkin olla, niin kuin useimmiten olenkin.Monikko?
Jos joku olis hetki aiemmin kysynyt että montako tytärtä jepsulla on niin olisin sanonut että yksi.
Mun täytynee korjata mun merkinnät siihen siniseen ruutuvihkoon "Faktoja Forumilaisista".
Yksi vaan tytttäriä on. Joka monen tytön edestä kyllä tuotti murhetta seuransa takia aikoinaan. Mutta mennyt on mennyttä ja koiranputki kasvaa.ei tartte, mulla on ihka yksi tytär, muttei hän ihan keskenään liikkeellä ole. ITG'llä taas mun käsittäkseni niitä on useampi, voin toki väärässäkin olla, niin kuin useimmiten olenkin.
Niinhän sitä joskus sanotaan että isät on huolissaan tyttäristään ja äidit pojistaan. Ei varmaan näillä sanoilla mutta noin niin kuin ideana. Pitänee paikkansa.
En voi kuvitella sitä huolen määrää mitä vanhemmat tietyissä lastensa kasvuvaiheissa kokevat. Onneksi.
Ehkä se teini-ikä ja itsenäistyminen on niitä ratkaisevimpia hetkiä milloin tapahtuu isoja juttuja.