Juon parhaimmillaan...

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Joni

Well-known member
Risottoa mitä ollut hyvin jääkaapissa tallessa kattilassa +

Valitettavasti maito loppunut muuten se olisi ruokajuomana.

Knoukka

Well-known member
Tuplaespresso ja erittäin hienoa tummaa ja vaaleaa suklaata. :ahem:

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Jonilla on vissiin menossa ananaskausi (sekä täällä juoma- että tuolla ruokatoikissa). Samaan tapaan kuin taiteilijoilla on jotain sinisiä sun muita kausia.

burb

.
Monikko?
Jos joku olis hetki aiemmin kysynyt että montako tytärtä jepsulla on niin olisin sanonut että yksi.
Mun täytynee korjata mun merkinnät siihen siniseen ruutuvihkoon "Faktoja Forumilaisista".

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

ei taida uni hetkeen vielä tulla, vaan isin aika vierähtää mukavasti nuoria naisia kotiin odotellessa mennä. Eipä niistä ikuna tiedä, tärkeintä kuitenkin on kunhan tulevat.
Jotakuinkin samoillakin ajatuksilla ollaan liikkeellä. Kolmisen vuotta sitten oli melkoisen pitkiä odotustunteja aika ajoin. Vaan sitten lopulta "Darwin" puuttui asiaan ja kitki "rikkaruohon"... Olisi asian tiimoilta paljon julmaa sanottavaa, mutten sano.

Nyt on helpompaa odotella, kun tietää edes vähän, notta missä mennään.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
Monikko?
Jos joku olis hetki aiemmin kysynyt että montako tytärtä jepsulla on niin olisin sanonut että yksi.
Mun täytynee korjata mun merkinnät siihen siniseen ruutuvihkoon "Faktoja Forumilaisista".
ei tartte, mulla on ihka yksi tytär, muttei hän ihan keskenään liikkeellä ole. ITG'llä taas mun käsittäkseni niitä on useampi, voin toki väärässäkin olla, niin kuin useimmiten olenkin.

burb

.
Niinhän sitä joskus sanotaan että isät on huolissaan tyttäristään ja äidit pojistaan. Ei varmaan näillä sanoilla mutta noin niin kuin ideana. Pitänee paikkansa.
En voi kuvitella sitä huolen määrää mitä vanhemmat tietyissä lastensa kasvuvaiheissa kokevat. Onneksi.
Ehkä se teini-ikä ja itsenäistyminen on niitä ratkaisevimpia hetkiä milloin tapahtuu isoja juttuja.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Haa

ei tartte, mulla on ihka yksi tytär, muttei hän ihan keskenään liikkeellä ole. ITG'llä taas mun käsittäkseni niitä on useampi, voin toki väärässäkin olla, niin kuin useimmiten olenkin.
Yksi vaan tytttäriä on. Joka monen tytön edestä kyllä tuotti murhetta seuransa takia aikoinaan. Mutta mennyt on mennyttä ja koiranputki kasvaa.

Il Tempo Gigante

Darth Father
Sijainti
Haa

Niinhän sitä joskus sanotaan että isät on huolissaan tyttäristään ja äidit pojistaan. Ei varmaan näillä sanoilla mutta noin niin kuin ideana. Pitänee paikkansa.
En voi kuvitella sitä huolen määrää mitä vanhemmat tietyissä lastensa kasvuvaiheissa kokevat. Onneksi.
Ehkä se teini-ikä ja itsenäistyminen on niitä ratkaisevimpia hetkiä milloin tapahtuu isoja juttuja.

Olet pohdiskelussasi varsin oikiassa.

Nimimerkki: tiedänmistäpuhun

Status
Ei avoinna uusille viesteille.