Juotko kahvetta?

Juotko kahvia?

  • Kyllä juon

    Äänet: 39 67,2%
  • Juon harvoin, toisinaan, sillointällöin, harvakseltaan

    Äänet: 7 12,1%
  • En juo

    Äänet: 12 20,7%

  • Äänestäjiä yhteensä
    58

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Olen useassakin työyhteisössä tullut kieroon katsotuksi, kun olen ilmoittanut jättäväni kahvittelut väliin. Siispä kiinnostaisi tietää, kuinka outolintu olen Forumilla em. asian suhteen.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Semuutens tuntuu olevan tosiaankin melko pyhä asia, että kahvia kuuluu juoda.
Lähes poikkeuksetta jos aikuinen ihminen ei kahvia juo, joutuu sitä puolustelemaan tilanteessa jos toisessakin.

Minkä toki ymmärtää. Sehän on varsin henkilökohtainen loukkaus kahvinjuojalle jos joku ei sumppia höräse.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Semuutens tuntuu olevan tosiaankin melko pyhä asia, että kahvia kuuluu juoda.
Lähes poikkeuksetta jos aikuinen ihminen ei kahvia juo, joutuu sitä puolustelemaan tilanteessa jos toisessakin.

Minkä toki ymmärtää. Sehän on varsin henkilökohtainen loukkaus kahvinjuojalle jos joku ei sumppia höräse.
Kyllä. Ja aina ollaan tilalle tarjoamassa teetä. Jota sitäkään nyt en kauhean usein juo.
Sen sijaan kaakaota voisin ottaa, jos sitä joskus jossain olisi vaihtoehtona. Vaan kun ei ole.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Semuutens tuntuu olevan tosiaankin melko pyhä asia, että kahvia kuuluu juoda.
Lähes poikkeuksetta jos aikuinen ihminen ei kahvia juo, joutuu sitä puolustelemaan tilanteessa jos toisessakin.

Minkä toki ymmärtää. Sehän on varsin henkilökohtainen loukkaus kahvinjuojalle jos joku ei sumppia höräse.
Sama alkoholin kanssa.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18422
Hyvin harvoin kahvittelen, kotosalla en juuri koskaan. Lähinnä vain vieraissa juon kun on tarjolla.
 

Slug

Well-known member
Liittynyt
10.3.2010
Viestit
1251
Lopetin kahvittelut pari vuotta sitten. Ennen sitä olin suurkuluttaja.
 

Jjusban

Newbie
Liittynyt
2.11.2000
Viestit
13447
Sijainti
(
En käytä kahvia, mutta heroiinia sitäkin enemmän. Sitä vaan ei ihan joka paikassa ole kahvipöydässä vaihtoehtona.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

Olen useassakin työyhteisössä tullut kieroon katsotuksi, kun olen ilmoittanut jättäväni kahvittelut väliin. Siispä kiinnostaisi tietää, kuinka outolintu olen Forumilla em. asian suhteen.
Minäpä olen yhdessä kotiyhteisössä kieroon katsottu, kun en työaamuina koske kahviin lain'. Refluksi, läskimaha ja palleatyrä suurimpina syinä. Töissä kahvia juokaisen vasta jonkinlaisen purtavan jälkeen aamupäivän lopulla. Voi olla, että arkityöpäivänä menee vain kaksi mukillista.

Lomilla ja viikonloppuisin kahvittelen kyllä aamusta asti. Kohtuudella.
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Joskus harvoin saatan kupillisen juoda, jos tarjotaan. Ehkä kerran kuussa, tai vähän harvemmin.
 
Ylös