samaYksityisesti ensin pari viikkoa yrittämällä puhumalla rahoja takaisin. Sitten olisin kysynyt neuvoa poliisilta ja toiminut Poliisin ohjeiden mukaan.
Sama.Olisin laittanut sukset päähän ja vähän kieriskellyt. Eilen kuunneltiin porkkanoita. Röyhelö.
Lukitaan ja arkistoidaan. :thumbup:Pahimmoilleen kisakassa on yli 1000 egee. Jos sen pitäjiin ei voi luottaa, niin mihin sitten?
Kyse on periaatteesta ja vaikka en ole nyt osallinen, tunnen huolta siitä että mun ja Follon perustama sarja saa tälläistä paskaa niskaan. Luottamus on erittäin tärkeä asia.
Mua ei naurattanu otsikko yhtään, mutta tän postauksen jälkeen joutu putsaan näytön. Tulin niin pärskähtäen.'Juotujen rahojen tapaus'
Onhan tuo totta, mutta millä tavalla em. toimenpiteet lisäävät luottamusta muihin? On yhteisö ikä tahansa, niin sen jäsenet ovat yksilöitä, jos ei toimi yhteisön sääntöjen mukaan siitä joutuu pois.Pahimmoilleen kisakassa on yli 1000 egee. Jos sen pitäjiin ei voi luottaa, niin mihin sitten?
Kyse on periaatteesta ja vaikka en ole nyt osallinen, tunnen huolta siitä että mun ja Follon perustama sarja saa tälläistä paskaa niskaan. Luottamus on erittäin tärkeä asia.
Näinhän se on.Pahimmoilleen kisakassa on yli 1000 egee. Jos sen pitäjiin ei voi luottaa, niin mihin sitten?
No voi perskutarallaa: jos joku vie 1-1500 egee mennessään KKWCS nimissä, niin ei kai sitä voi vaan taputella olalle että "voi voi, tuhma poika".Onhan tuo totta, mutta millä tavalla em. toimenpiteet lisäävät luottamusta muihin? On yhteisö ikä tahansa, niin sen jäsenet ovat yksilöitä, jos ei toimi yhteisön sääntöjen mukaan siitä joutuu pois.