azly
Well-known member
aika jäädyttää vai tulla jatkoa?Onkos tää yks forumin kaikkien aikojen toikeista kokonaan jäädytetty tuomariston osalta vai tuleeko jatkoa? Olis jo aika.
aika jäädyttää vai tulla jatkoa?Onkos tää yks forumin kaikkien aikojen toikeista kokonaan jäädytetty tuomariston osalta vai tuleeko jatkoa? Olis jo aika.
Jatkoa tietysti. Onhan täällä kaiken maailman uutta hörhöä leideille pantavaksi. Taitavat vaan olla niin SEESTYNEITÄ, että ei enää luista. Onpas kuivat jutut.aika jäädyttää vai tulla jatkoa?
Onhan tuota mietitty. Perjantaina palaveerataan asiasta. Älkäätten siis luopuko toivosta!Jatkoa tietysti. Onhan täällä kaiken maailman uutta hörhöä leideille pantavaksi. Taitavat vaan olla niin SEESTYNEITÄ, että ei enää luista. Onpas kuivat jutut.
Joni ja esa muun muassa uupuu listalta vielä.Onhan tuota mietitty. Perjantaina palaveerataan asiasta. Älkäätten siis luopuko toivosta!
Hyvä hyvä hyyvä.Onhan tuota mietitty. Perjantaina palaveerataan asiasta. Älkäätten siis luopuko toivosta!
Kuvasta päätellen hyvät selkälihakset. Terävyys ja ennen muuta huumori vaan parantunut viime aikoina. Panisin.TÄMÄ!
Meitsiä ei ole vielä arvosteltu! TÄNNE SE!
:frank:Kuvasta päätellen hyvät selkälihakset. Terävyys ja ennen muuta huumori vaan parantunut viime aikoina. Panisin.
Tästä saadaankin pimsuille suora idea jatkoon jos tästä toikista bensa loppuu. Juskasen ja S.A:n miestenarvostelutoikki, osa kakkonen. Get the drift, girls?:frank:
Edit: Itse asiassa Estatelta näytti tulleen meikäläistä koskeva arvostelu jo aiemmin.Mutta hyvähän se on saada kakkosmielipidekin näihin hommiin.
Toivottavasti mä en aloita arvostelua.Tästä saadaankin pimsuille suora idea jatkoon jos tästä toikista bensa loppuu. Juskasen ja S.A:n miestenarvostelutoikki, osa kakkonen. Get the drift, girls?
Meinaatko, että olis erityisesti annettavaa osa kakkoseen? :eek!:Toivottavasti mä en aloita arvostelua.![]()
Ja lisätään joukkoon Loetkoe ja Tommi123Arvostelkaas Ode ja Quklis :ahem:
Arvostelkaas Ode ja Quklis :ahem:
Nuo kaikki taitaa olla suojaikärajan alapuolella, joten ei taida arvosteluja tulla.Ja lisätään joukkoon Loetkoe ja Tommi123
Tarkotan sitä, että jos joku alkaa vaatia minua vastuuseen, jos kommentoin, että "panisin". :eek!:Meinaatko, että olis erityisesti annettavaa osa kakkoseen? :eek!:
No ainahan sä voit panna vastaan jos joku moisia alkaa vaatia.Tarkotan sitä, että jos joku alkaa vaatia minua vastuuseen, jos kommentoin, että "panisin". :eek!:
Kai sitä nyt voi muutenkin arvioida, kuin pelkästään panis/enpanis -skaalalla.Tarkotan sitä, että jos joku alkaa vaatia minua vastuuseen, jos kommentoin, että "panisin". :eek!:
Itse asiassa Juskasen kihlattu on arvosteltu meidän kummankin toimesta heti ensimmäisellä sivulla, mutta vanhalla IJV-nimimerkillä.Kuusi sivua, ja läpi kahlaamatta veikkaan ettei Juskasen ja S.A:n miehiä ole vieläkään arvosteltu.