Juskasen ja S.A:n miestenarvostelutoikki

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Jatkoa tietysti. Onhan täällä kaiken maailman uutta hörhöä leideille pantavaksi. Taitavat vaan olla niin SEESTYNEITÄ, että ei enää luista. Onpas kuivat jutut.
Onhan tuota mietitty. Perjantaina palaveerataan asiasta. Älkäätten siis luopuko toivosta!

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
:frank:

Edit: Itse asiassa Estatelta näytti tulleen meikäläistä koskeva arvostelu jo aiemmin. :D Mutta hyvähän se on saada kakkosmielipidekin näihin hommiin.
Tästä saadaankin pimsuille suora idea jatkoon jos tästä toikista bensa loppuu. Juskasen ja S.A:n miestenarvostelutoikki, osa kakkonen. Get the drift, girls?

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Huomasin tuossa eräs päivä itseäni peilistä peilaillessani, että selässäni on alkanut kasvaa turkis!

Mangelo

Well-known member
Kuusi sivua, ja läpi kahlaamatta veikkaan ettei Juskasen ja S.A:n miehiä ole vieläkään arvosteltu.

Estate

Well-known member
Kuusi sivua, ja läpi kahlaamatta veikkaan ettei Juskasen ja S.A:n miehiä ole vieläkään arvosteltu.
Itse asiassa Juskasen kihlattu on arvosteltu meidän kummankin toimesta heti ensimmäisellä sivulla, mutta vanhalla IJV-nimimerkillä.

Oma nykyinen ukkoni ei juuri liity foorumiin, joten eipä ole tullut arvostelua kirjoitettua. Emme kyllä tainneet olla yhdessäkään vielä silloin, kun olen viimeisimmän arvosteluni tänne laittanut. Joku ex on saattanut tulla arvosteltuakin, en jaksanut selata kaikkia läpi tarkistaakseni enkä enää muista kaikkia kirjoittamia arvostelujani.

Viimeksi muokattu: