Juskasen ja S.A:n miestenarvostelutoikki

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Itse asiassa Juskasen kihlattu on arvosteltu meidän kummankin toimesta heti ensimmäisellä sivulla, mutta vanhalla IJV-nimimerkillä.

Oma nykyinen ukkoni ei juuri liity foorumiin, joten eipä ole tullut arvostelua kirjoitettua. Emme kyllä tainneet olla yhdessäkään vielä silloin, kun olen viimeisimmän arvosteluni tänne laittanut. Joku ex on saattanut tulla arvosteltuakin, en jaksanut selata kaikkia läpi tarkistaakseni enkä enää muista kaikkia kirjoittamia arvostelujani.
Pelästyin jo, että kirjoitat, ettet muista kaikkia exiäsi. :eek:

Mangelo

Well-known member
Itse asiassa Juskasen kihlattu on arvosteltu meidän kummankin toimesta heti ensimmäisellä sivulla, mutta vanhalla IJV-nimimerkillä.

Oma nykyinen ukkoni ei juuri liity foorumiin, joten eipä ole tullut arvostelua kirjoitettua. Emme kyllä tainneet olla yhdessäkään vielä silloin, kun olen viimeisimmän arvosteluni tänne laittanut. Joku ex on saattanut tulla arvosteltuakin, en jaksanut selata kaikkia läpi tarkistaakseni enkä enää muista kaikkia kirjoittamia arvostelujani.
Kunhan olin lukevinani otsikon "Juskasen ja S.A:n miesten_arvostelutoikki" ja arvelin ettei monikaan ole kommentoinut teidän nykyisiä tai ex-miesvalintojanne.

72

Well-known member
No ainahan sä voit panna vastaan jos joku moisia alkaa vaatia.
Niinpäs voisinkin! :D

Kai sitä nyt voi muutenkin arvioida, kuin pelkästään panis/enpanis -skaalalla.
Enpähän tiiä, kyllä tässä nyt meiningit ja mainingit on sen suuntaisia, että vaikeeta ois olla tarttumatta tohon osioon. :cool:

Ai niinku kävis lunastaan mahdollista voittoarpaa? Pääasia hei, että kysyntää piisaa.
No nii-i, nii-i.

Makkonen

Guest
Tämä lista kaipaisi päivitystä, paljon tullut uusia hahmoja.