Jussille

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Mä haluaisin nähdä sen jarnan, jossa Jussi ja Mosse on vastakkain. Ja just semmosena päivänä, kun molemmat on sielu vereslihalla, aistit auki ja hermopäätteet pinkeenä.

Nää on sympaattisia jätkiä ja hauskoja ja fiksuja sällejä, mutta olis kiinnostavaa nähdä voiko lapasesta lähteneellä mopolla keulia. Parhaimmillaan nää herrat aivastaa kommentit suoraan selkäytimestä ohi jopa alitajunnan. Tuloksena aina ihan huikeeta settiä.

Olen fani.

Örfil

Guest
Mä haluaisin nähdä sen jarnan, jossa Jussi ja Mosse on vastakkain. Ja just semmosena päivänä, kun molemmat on sielu vereslihalla, aistit auki ja hermopäätteet pinkeenä.

Nää on sympaattisia jätkiä ja hauskoja ja fiksuja sällejä, mutta olis kiinnostavaa nähdä voiko lapasesta lähteneellä mopolla keulia. Parhaimmillaan nää herrat aivastaa kommentit suoraan selkäytimestä ohi jopa alitajunnan. Tuloksena aina ihan huikeeta settiä.

Olen fani.
Minä ja Mosse ollaan kamuja. Ei jarnata koskaan. Vittuillaan korkeintaan privassa. Siellä sitäkin kovemmin.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Minä ja Mosse ollaan kamuja. Ei jarnata koskaan. Vittuillaan korkeintaan privassa. Siellä sitäkin kovemmin.
Joo, niin kuvittelinkin.

On vaan niin herkullinen asetelma jos te kaks päästelisitte päihin sanan säilällä ilman suodattimia. Pelkkä ajatus hymyilyttää ihan oikeesti.

Örfil

Guest
Tulin pihakivetykselle. Asfaltti by puolipöhkö :thumbup:

Örfil

Guest
Tän toikin voittaja on ens Forssakisan nopein. Dom ja Fw jää taakse ihan takuulla :ahem: ;)

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
Mun mielestä Jussi on ihan hyvä hahmo, mutta kaikkien muiden ikäloppujen tapaan ottaa välillä jotkut jutut turhan tosissaan. :alppu:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth

Olen fani.
No niin, nuuhkase tussuu taas kerran!:mad:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Joo, niin kuvittelinkin.

On vaan niin herkullinen asetelma jos te kaks päästelisitte päihin sanan säilällä ilman suodattimia. Pelkkä ajatus hymyilyttää ihan oikeesti.
Mä haaveilin aina että pääsisin kinaamaan Juice Leskisen kanssa. Olin varma, että mua olis viety kuin metrin mittaa, eli kuin Arvo Ylppöä. Juicen oman valinnan jälkeen tohon paikalle vois sovitella Meheä. Doping-aineet vapaassa käytössä. Punkulla lähtis.:ahem:

Örfil

Guest
Sano se Mosselle. Onko vastuu ainoastaan meikäläisen harteilla, kun yks jauhopää vähän joka toikissa viitaillee koiriin, työttömyyteen, vanhoihin postauksiin jne jne mitä milloinkin.
Aivan kuin päätyökseen.

Antsa Rieppo

Well-known member
Sijainti
Purukiellossa
Paitsi jos jossakin olet ymmärtänyt että vittuilen työttömyydestä on kyseessä ns. väärinymmärrys. Ei se ole vittuilun tai pilailun aihe. Olla työtön näinä aikoina.

Lisäksi sulle ja Nomille iso käsi siitä, että olette jaksaneet ahkerasti hakea duunia, vaikka vähän pahkaakin tullut takaisin päin.:thumbup: