Minä ja Mosse ollaan kamuja. Ei jarnata koskaan. Vittuillaan korkeintaan privassa. Siellä sitäkin kovemmin.Mä haluaisin nähdä sen jarnan, jossa Jussi ja Mosse on vastakkain. Ja just semmosena päivänä, kun molemmat on sielu vereslihalla, aistit auki ja hermopäätteet pinkeenä.
Nää on sympaattisia jätkiä ja hauskoja ja fiksuja sällejä, mutta olis kiinnostavaa nähdä voiko lapasesta lähteneellä mopolla keulia. Parhaimmillaan nää herrat aivastaa kommentit suoraan selkäytimestä ohi jopa alitajunnan. Tuloksena aina ihan huikeeta settiä.
Olen fani.
Joo, niin kuvittelinkin.Minä ja Mosse ollaan kamuja. Ei jarnata koskaan. Vittuillaan korkeintaan privassa. Siellä sitäkin kovemmin.
Kuka ois kiva!Tulin pihakivetykselle. Asfaltti by puolipöhkö :thumbup:
No niin, nuuhkase tussuu taas kerran!Mä haluaisin nähdä sen jarnan, jossa Jussi ja Mosse on vastakkain. Ja just semmosena päivänä, kun molemmat on sielu vereslihalla, aistit auki ja hermopäätteet pinkeenä.
Nää on sympaattisia jätkiä ja hauskoja ja fiksuja sällejä, mutta olis kiinnostavaa nähdä voiko lapasesta lähteneellä mopolla keulia. Parhaimmillaan nää herrat aivastaa kommentit suoraan selkäytimestä ohi jopa alitajunnan. Tuloksena aina ihan huikeeta settiä.
Olen fani.
Mä haaveilin aina että pääsisin kinaamaan Juice Leskisen kanssa. Olin varma, että mua olis viety kuin metrin mittaa, eli kuin Arvo Ylppöä. Juicen oman valinnan jälkeen tohon paikalle vois sovitella Meheä. Doping-aineet vapaassa käytössä. Punkulla lähtis.:ahem:Joo, niin kuvittelinkin.
On vaan niin herkullinen asetelma jos te kaks päästelisitte päihin sanan säilällä ilman suodattimia. Pelkkä ajatus hymyilyttää ihan oikeesti.
Niin, aivan.Minä ja Mosse ollaan kamuja. Ei jarnata koskaan. Vittuillaan korkeintaan privassa. Siellä sitäkin kovemmin.