PuoliPöhkö
Well-known member
Minähän en mihinkään sotaverellä tahrittuun venakkojuustoon koske.
Ei, kyllä ne on mun verellä tahrittuja. Sori.Minähän en mihinkään sotaverellä tahrittuun venakkojuustoon koske.
Tässä on ydin. Ostin saunan täyteen Putinjuustoa koska se on 50 vuoden päästä keräilijöiden himoama, arvokas artifakti.Näinköhän muuten on, että vaikkapa 50 vuoden päästä joku jossain kahvipöytäkeskustelussa toteaa, että puuttinjuusto ja porukka ei tiedä mitä se tarkoittaa. Sitten googletetaan sen aikaisilla hakukoneilla ja päädytään sen aikaiseen Wikipediaan, jossa lukee että puuttinjuusto tarkoittaa sitä, kun Venäjä hyökkäsi ennen kolmatta maailmansotaa Ukrainaan ja EU:n (Suomi mukaan lukien) asettamien rajoitteiden vuoksi, myös Venäjä ja Vladimir Putin rajoitti maahantuontia esimerkiksi lopettamalla Valion juustojen maahan tuonnin. Siispä jyystöt myytiin Suomen markkinoilla. Hense siis puuttinjyystö.
Moni olisi veikannut että puuttinjuusto liittyisi esimerkiksi jotenkin puutteeseen tai puihin. Mutta ei liittynyt, vaan tuohon kolmannen maailmansodan initioijaan. Tokihan tässä tulevaisuuden kuvassa puhuttaisiin puhdasta Venäjää Helsingissä, jonka nimi tosin olisi Ад базука.
Tässä on ydin. Ostin saunan täyteen Putinjuustoa koska se on 50 vuoden päästä keräilijöiden himoama, arvokas artifakti.
On.Saunan täyteen? Viitataanko tässä siihen ukkoon, joka muutama vuosi sitten osti sokeria K-kauppiaalta saunan täyteen peläten jotakin maailmaloppua tms. yhteiskuntien romahtamista? Vaihteluvaluutaksi sokerit osti. Mitäköhän sille kuuluu?
Komp.
Sokeri-ukko on mustanaamion suojeluksessa ilmeisesti. Sille ei saa nauraa. Mulle saa. Jos tulisi zombi-akopalypsi, niin ensimmäisenä menisin hankeen makaamaan. Minkäs sitä luonnolleen mahtaa. Levyttäminen on niin makeata.Fagerholm-Dominic sanoi:
En muista lain mikä oli osuutesi taannoisessa zombie-apokalypsiunessani. Mutta jos jotain pitäisi veikata, niin ihan hyvä.Sokeri-ukko on mustanaamion suojeluksessa ilmeisesti. Sille ei saa nauraa. Mulle saa. Jos tulisi zombi-akopalypsi, niin ensimmäisenä menisin hankeen makaamaan. Minkäs sitä luonnolleen mahtaa. Levyttäminen on niin makeata.
Vastaavia unia nähnyt monesti. Harmittavaa niissä on se, että kun zombit rynnivät, niin ei löydy sankaruutta vaan aina jossakin piilossa mulkoilemassa särmien välistä karmeita tapahtumia ja hokemassa ääneti päässään "voi, vitun, vitun, vittu! Näinkö nyt kävi, saatana!".En muista lain mikä oli osuutesi taannoisessa zombie-apokalypsiunessani. Mutta jos jotain pitäisi veikata, niin ihan hyvä.
Enpä tiedä. Jos se on sitä että kun painajaiset ovat pahinta mitä alitajunta voi tarjoilla, niin siihen kuuluu sitten myös tämä.Mikähän siinä on että unissaan sitä oikeasti on aika surkea raukkimus.
Itseasiassa ainakin mulla on erittynyt. Ehkä parisen kertaa herännyt kun sydän hakkaa helvetisti, vaikka mitään liikunnallista ei ole tapahtunut ja huomaa sen andrenaliinipiikin siinä hereillä ollessaankin vielä. Todella harvinaisia tapahtumia, mutta olen kokenut.Enpä tiedä. Jos se on sitä että kun painajaiset ovat pahinta mitä alitajunta voi tarjoilla, niin siihen kuuluu sitten myös tämä.
Väitän kyllä kanssa että oikeassa elämässä tulisi adrenaliinia ihan eri tavoin. Unissaan tuskin sitä erittyy lain.