Albert Oil
Hippi ja juntti
Itsekin olen tunnettu yhtye: Mulla on Juicen tukka, Lordin tissit ja M.A.Nummisen ääni.Noissa kaikissa ja lisäksi.
Itsekin olen tunnettu yhtye: Mulla on Juicen tukka, Lordin tissit ja M.A.Nummisen ääni.Noissa kaikissa ja lisäksi.
Uih. Sillä kun purppi pesis perseensä niin poikaystävänsä luulis että sillä on neitsyys jäljellä.Armeija-aikana varuskunnassa oli venäjänkielistä tekstiä sisältävää saippuaa. Tarina kertoi, että sitä oli tehty Suomessa Neuvostoliittoon vietäväksi, mutta oli niin huonoa, ettei kelvannut. Kumma kalvo siitä jäi ihon pintaan.
En pelaa pesistä.Uih. Sillä kun purppi pesis perseensä niin poikaystävänsä luulis että sillä on neitsyys jäljellä.
Mitkähän uuvelot näihin kuluttajatutkimuksiin osallistuvat? Juusto ei saa maistua juustolta, mutta jugurtit saa sitten tunkea täyteen säilöntäaineita.Valion viestintäpäällikkö Pia Kontunen sanoi:Suomalaiset pitävät kuluttajatutkimusten mukaan kesrmajuuston miedommasta mausta. Lyhyemmällä leima-ajalla pystytään takaamaan se, että maku pysyy tasalaatuisena ja sellaisena, johon meillä on totuttu.
Tuon takia Oltermanni on ainoa juusto mitä pystyn syömään.Mitkähän uuvelot näihin kuluttajatutkimuksiin osallistuvat? Juusto ei saa maistua juustolta, mutta jugurtit saa sitten tunkea täyteen säilöntäaineita.
Ai ne kysyivät sinulta? No sitten...Tuon takia Oltermanni on ainoa juusto mitä pystyn syömään.
Eivät kysyneet, mutta jos olisivat niin olisin kehunut Oltermanni 17%:isen mauttomuutta.Ai ne kysyivät sinulta? No sitten...
Et varmaankaan oo suuri homejuuston ystävä?Tuon takia Oltermanni on ainoa juusto mitä pystyn syömään.
Aurajuusto menee hyvin, mutta sehän on homejuustojen Oltermanni. Kerran maistoin Roquefortia, kun meinasin että onhan tää varmaan hyvää kun näyttääkin Aurajuustolta. En pitänyt.Et varmaankaan oo suuri homejuuston ystävä?