Jyväjemmareiden höpinätoikki

• Viestiketjun aloittaja T.K
  • Aloituspäivämäärä
Sijainti
Kerava
Taidat asua niinku Kehä III sisäpuolella vai?
En sentään ihan taida :D Mun mielestä ne on kivan näköisiä. Yksi ajeli tossa mökin ympärillä kuminaa päivällä (vietän päivät mökillä). Yllättävän ketterästi kääntyvät.

Oli muuten John Deere se.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Nuapurin isäntä huasteli, njotta ompi liian aikaiseen kaura valmistunut. Jäi korsi lyhyeksi ja siemenet piäniksi.

Lunssila

Well-known member
Ohrasato jää kyllä heikoksi moninpaikoin suomessaki, jyvät on niin pieniä, että hävetää. Pitäis kaivella Sampo esille hallista, ja laittaa puintikuntoon, sillä tälläviikolla alakaa puiminen.
Mitä sitä turhaan puimaan, sen kun käännät vaan vivusta viljat suoraan laariin.

T.K

Sähkö-ukkeli
Sijainti
Nolla potenttiaalissa
Tänään hörähti sampo iloosesti käymään hallista, ei muuta tarvunnu ku leikkuupöytä kiinni ja menoks. Siä pellolla viäki mennämöyryaa, huomenna vissiin pääsen itte puimaan, isää ajelee tämänpäivän, tai iltahan tämä on, tai yö.

Örfil

Guest
Hieno ammatti miehellä. Ilman teikäläisiä ei olis ruispuikulaa suuhun laittaa.
Kun pääsisi ittekin joskus irti tästä IT helvetistä ja vois herätä aamulla 06:00 ja päräyttää puimurin käymään ja ryysiä pellolle AC/DC kuulokkeista kaikuen. Se olis elämää se!

Sukujuuret on Pohjanmaalla. Siksi kai pelto haisee nenässä niin vahvasti näin loppukesästä.

Sinäputki

Troll
Sijainti
Trollhättan
Kun pääsisi ittekin joskus irti tästä IT helvetistä ja vois herätä aamulla 06:00 ja päräyttää puimurin käymään ja ryysiä pellolle AC/DC kuulokkeista kaikuen. Se olis elämää se!

Sukujuuret on Pohjanmaalla. Siksi kai pelto haisee nenässä niin vahvasti näin loppukesästä.
Kyllähän siinä maaseudussa on sitä jotain. En vaihtaisi pois. (vielä ainakaan, tiedä sitten missä ollaan 5 vuoden kuluttua)

Täälläkin on puinnit hyvästi käynnissä.

Knoukka

Well-known member

Eno tässä viime aikoina kaupannut tilaansa mulle. Sillä on pari vuotta eläkeikään vielä. Isohko elinkelpoinen ohra- ja perunatila, kone- ja muuta kantaa uusittu viime vuosina. Ja sen verran olen pelloilla pyörinyt, koneiden ja kuokkien kanssa, valvonut hallaöitä ja muuta, että tiedän ammatin vaativuuden.

Mutta ei kiitos mulle. Oon stadilaistunut. Siellä on mun elämä. Muuten ehkä, mikä ettei. Sääli vaan että suvusta ei taida jatkajaa löytyä.