Joo, sattuneesta syystä noista pätkäasioista olen pmv:n kanssa tasan samaa mieltä. Oltiin kerrankin joka paikassa todella hyvissä ajoin, aikaa paikkojen etsimiseen oli joka kerta vähintään 1,5 tuntia.
Itseeni isoimman vaikutuksen teki Peugeotin 307-kolmikko, varsinkin Basti, vanha inhokkini, oli todella huimassa vedossa. Bongasin miehen hölkkäämässä Jyväskylän keskustan tuntumassa torstaina huomattavasti totuttua solakammassa kunnossa, liekö tuolla vai 5-vaihteisella laatikolla vaikutusta kovaan vauhtiin?
Tuohino ja Paasonen olivat myös hyvässä vauhdissa jokaisella ek:lla. Tuohinolta ja tehtaan Focukselta tuollaista osasi odottaakin, mutta Paasosen otteet Gardemeisterin ja Schwartzin autoja vanhemmalla Skodalla olivat aivan mahtavaa katsottavaa. Mielenkiintoista on tuotekehitystyö, kun vanha auto on sekä nopeampi että terveemmän kuuloinen käyntiääneltään.
Ja se pöly ja ne kivet. Ei ole Schwartz ennenkään kuulunut suosikkeihini, päinvastoin, mutta se vajaat pari kuukautta vanhat silmälasini naarmuttanut kivi ek:lla 9, se oli jo liikaa. Helvata.
Taitaa Harrilla koettaa eläkepäivät tämän viimeisimmän "kovaonnisen sattuman" jälkeen. Harmi sinänsä, miehellä on vauhtia ja vaikuttaa persoonanakin mitä miellyttävimmältä, mutta maaliin pääseminen tuntuu tuottavan ylitsepääsemättömiä ongelmia kerta toisensa jälkeen.
Huomenna kai mennään katsomaan Ouninpohja kahdesti ja sitten Moksi-Leustuun, jos virtaa riittää.