Jyväskylän päätöskisa

Mikä sopii Jkl kisapäiväksi

• 3.11.

Äänet: 1 5,6%
  • 17.11.

Äänet: 7 38,9%
  • 24.11.

Äänet: 10 55,6%

• Äänestäjiä yhteensä
    18
  • Äänestys suljettu. .

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Aavistelen että voisi pitää pvm:n tuossa 17.11.ssä vaan, johon se nyt varattu...

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Mulla ei tekis tiukkaa olla niin vähän juoppo ettenkö olisi valmis kisaamaan seuraavana päivänä :) Mut ehkä oonkin omituinen.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Mulla ei tekis tiukkaa olla niin vähän juoppo ettenkö olisi valmis kisaamaan seuraavana päivänä :) Mut ehkä oonkin omituinen.
muutamissa "ilmaisen viinan" bileissä oon ollut selvinpäin harrastusten takia, eikä oo yhtään kaduttanut. Yleensä vaan lähtenyt aikaisemmin kotiin, kun muu porukka mennyt liian ärsyttäväksi.

FO110K

Banned
muutamissa "ilmaisen viinan" bileissä oon ollut selvinpäin harrastusten takia, eikä oo yhtään kaduttanut. Yleensä vaan lähtenyt aikaisemmin kotiin, kun muu porukka mennyt liian ärsyttäväksi.
Juu noinkin voisi tehdä toki. Ja ajattelin jokatapauksessa sinne osallistua, katsoo sit lähempänä miten hapan maistuu :D

DW

2009-2016
Aivan sama mikä pvm on kisalle. Enempi ruvennut kiinnostamaan, kuinka moni on ylipäätään menossa. On hiukka sellainen tutina, että A-finaali on varma vaikka jättäisi aika-ajot ajamatta.

FO110K

Banned
3. ja 24. käy satavarmasti.
17. vielä auki tuon pikkujoulun suhteen mutta kiinnostusta jyskälään toki olisi.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
On jo pari viikkoa sitten radan kanssa lyöty lukkoon tuo 17.11.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Aiemmin mainitsemani meno peruuntui, ja periaatteessa voisin päästä 17.11. kisaan..

Aivan sama mikä pvm on kisalle. Enempi ruvennut kiinnostamaan, kuinka moni on ylipäätään menossa. On hiukka sellainen tutina, että A-finaali on varma vaikka jättäisi aika-ajot ajamatta.
Kauden päätöskisa noin kaukana ei ole houkutteleva etenkin kun kausi on mennyt päin vittua JA edellinen jyväskylän kisa meni päin sitä itseään myös. Pelkän kisan takia ei välttämättä jaksa Jyväskylään asti mennä, mutta jos on mietitty jotain päätösbileitä ja yön yli paikkakunnalle jäämistä, niin sitten voin harkita. Saatan toki siitäkin huolimatta jättää väliin.
Edit: tietty jos päätösbileitä haluaa, niin sellaiset varmaan järjestyy lähempänäkin?

WoPe

KKWCS Driver
Sijainti
Vantaa
Pelkän kisan takia ei välttämättä jaksa Jyväskylään asti mennä, mutta jos on mietitty jotain päätösbileitä ja yön yli paikkakunnalle jäämistä, niin sitten voin harkita. Saatan toki siitäkin huolimatta jättää väliin.
Edit: tietty jos päätösbileitä haluaa, niin sellaiset varmaan järjestyy lähempänäkin?
Itse ainaki jään jyväskylään juhlistamaan kauden päätöstä =) Muista riippumatta.. Sunnuntaina kotiin.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Itse ainaki jään jyväskylään juhlistamaan kauden päätöstä =)
Tämmösiä asioitako täällä jo juhlitaan?!?! Turhaanko ensi kautta rakennetaan... :)D)

Viimeksi muokattu:

JNF

Well-known member
Voisin olla pitkästä aikaa tulossa. 17. päivä ei välttämättä käy mutta nuo toiset kyllä :thumbfh: