Kannatetaan.Aavistelen että voisi pitää pvm:n tuossa 17.11.ssä vaan, johon se nyt varattu...
Jes.Kannatetaan.
Niimpä tietysti:samoin, ei pitäs olla väliksi.
Eihän se mitään haittaa. Yleensä hirveessä darrassa menee ihan hyvin.Niimpä tietysti:
Kolmesta vaihtoehdosta se mikä valitaan niin tietenkin firman pikkujoulut osuu edeltävälle päivälle :wall:
Meillä on Treellä firman pikkujoulut vasta seuraavana viikonloppuna.Niimpä tietysti:
Kolmesta vaihtoehdosta se mikä valitaan niin tietenkin firman pikkujoulut osuu edeltävälle päivälle :wall:
muutamissa "ilmaisen viinan" bileissä oon ollut selvinpäin harrastusten takia, eikä oo yhtään kaduttanut. Yleensä vaan lähtenyt aikaisemmin kotiin, kun muu porukka mennyt liian ärsyttäväksi.Mulla ei tekis tiukkaa olla niin vähän juoppo ettenkö olisi valmis kisaamaan seuraavana päivänä Mut ehkä oonkin omituinen.
Juu noinkin voisi tehdä toki. Ja ajattelin jokatapauksessa sinne osallistua, katsoo sit lähempänä miten hapan maistuumuutamissa "ilmaisen viinan" bileissä oon ollut selvinpäin harrastusten takia, eikä oo yhtään kaduttanut. Yleensä vaan lähtenyt aikaisemmin kotiin, kun muu porukka mennyt liian ärsyttäväksi.
Kauden päätöskisa noin kaukana ei ole houkutteleva etenkin kun kausi on mennyt päin vittua JA edellinen jyväskylän kisa meni päin sitä itseään myös. Pelkän kisan takia ei välttämättä jaksa Jyväskylään asti mennä, mutta jos on mietitty jotain päätösbileitä ja yön yli paikkakunnalle jäämistä, niin sitten voin harkita. Saatan toki siitäkin huolimatta jättää väliin.Aivan sama mikä pvm on kisalle. Enempi ruvennut kiinnostamaan, kuinka moni on ylipäätään menossa. On hiukka sellainen tutina, että A-finaali on varma vaikka jättäisi aika-ajot ajamatta.
Itse ainaki jään jyväskylään juhlistamaan kauden päätöstä =) Muista riippumatta.. Sunnuntaina kotiin.Pelkän kisan takia ei välttämättä jaksa Jyväskylään asti mennä, mutta jos on mietitty jotain päätösbileitä ja yön yli paikkakunnalle jäämistä, niin sitten voin harkita. Saatan toki siitäkin huolimatta jättää väliin.
Edit: tietty jos päätösbileitä haluaa, niin sellaiset varmaan järjestyy lähempänäkin?
Tämmösiä asioitako täällä jo juhlitaan?!?! Turhaanko ensi kautta rakennetaan... D)Itse ainaki jään jyväskylään juhlistamaan kauden päätöstä =)
Ei toki turhaan. Ensi kauden päätteeksi uude bileet \o/Tämmösiä asioitako täällä jo juhlitaan?!?! Turhaanko ensi kautta rakennetaan... D)