Sulla on tainnut olla poikkeuksellisen huono munkki?Jacques sanoi:itselläni on molemmista sakoista kulunut aikaa vajaa seittemän vuotta.. ja ylinopeutta ei ollut kummallakaan kerralla kovinkaan radikaalisti.. Valitettavasti ne riitti silloin kortin kuivumiseen ja inssin uusinta-ajoon, koska ei ollu kakkosvaihe vielä suoritettu. :nope:
Sinäpä sen sanoit juurikin äsken.jaska sanoi:itsehän en ole saanut vielä ylinopeussakkoja lain.
... millonkohan taas saamme kuulla, että haltijavastuu tiputtaa liikennekuolemien määrän puoleen
Liikenteessä on sitten paljon puolikuolleita?jaska sanoi:... millonkohan taas saamme kuulla, että haltijavastuu tiputtaa liikennekuolemien määrän puoleen
Ennemminkin mielipuolia.Olga sanoi:Liikenteessä on sitten paljon puolikuolleita?
Kuolemisaste riippuu haltijan liikennebonusten prosenteista?Olga sanoi:Liikenteessä on sitten paljon puolikuolleita?
Pitäisikö mun olla huolissani kun on 70 :eek!:ml sanoi:Kuolemisaste riippuu haltijan liikennebonusten prosenteista?
samoinSam sanoi:Pitäisikö mun olla huolissani kun on 70 :eek!:
just.J.Heldenview sanoi:Mulla on 90%.
Tämänhetkinen kuolleisuus?J.Heldenview sanoi:Mulla on 90%.
Jos minulla lasketaan molemmat yhteen, niin sitten on 110.J.Heldenview sanoi:Mulla on 90%.
Sam sanoi:Ennemminkin mielipuolia.