Asiahan nyt ei tietenkään minulle mitenkään kuulu, mutta itse en sotkisi silkkiä rasvoilla. En näe siinä ihmeempää etua mihinkään käyttötarkoitukseen.Okei, mutta mitä käsirasvaa sitten käytät?
Siis hanskoista puhuttiin! :doubtful: Pervo!Yleensä vedän käteen jotain nahkarämmälettä.
Siis kädet taskussa.Sen verran on noi Zaikomin talvivetimet kuosissaan, että kelpaavat vaikka ihan Keski-Eurooppaan. Tuohon pitäisi pyrkiä myös täällä. Direktiiviä odotellaan.
Niin, niin.Siis kädet taskussa.
Eli nk. ONIKSET!Valkoiset, silkkiset onanointihansikkaat ovat hyvä valinta ympäri vuoden.
Silkkivuoraus.Kevyillä pakkasilla onko nahka nahkaa vasten näissä hanskoissa? Vai onko niissä silkkivuoraus?
Ostin riittävät, en hakenut täydellisiä.Kovemmilla pakkasilla keinonahkahanskoissa ulkokuoren lisäksi oletko varmistanut karvavuoren keinomateriaalin, tai ehkäpä tuoteselosteessa piilotetun eloperäisen eristeen sopivuuden? Parempiakin voisi olla markkinoilla!
No jos kerran olen käytännössä niitä päällekkäin käyttänyt niin onhan se tullut varmistettua.Oletko varmistanut että nämä hansikasmallit todella sopivat päällekäin? Komplikaatioita voi syntyä pitemmässä käytössä. Värjäytymiä tms.
Kyllä joo. Ja vastauksiin täysin tyytyväinen.Tämä oli ilmeisesti minulle![]()
Niinku sulla on tietty villasukat jalassa!Mun kädet ei lämpene kuin saunassa, ja sielläkin vain kuumalla kiukaallaSormet ja varpaat on aina jäässä. Näillä keleillä mennään tuplalapasilla (mummon ja äidin neulomilla tietty). Lämpötilan ollessa enemmän kuin -5C, riisun toisen kerroksen tai vaihdan sormikkaisiin. Nahkahanskoja käytän vain autoa ajaessa.
Ja Moelle tiedoksi, että öisin pärjään yhdellä lapasella.