Känni-thread (älä postaa tähän selvinpäin)

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Ei oo krapulaa lain. :frank:
 

Cinderella007

*söpö*
Liittynyt
4.10.2001
Viestit
3000
Sijainti
Sverige
Ei humalaa eikä krapulaa, kun unohdin tunnesekamelskassa 3litran viinilaatikon bussiin :D :D Pelastin ehkä joidenkin teinien vapun juhlinnan.. :nope:
Mutta kyllähän se vappu lopetettiin ihan asiaan kuuluvasti, tänään aamulla etsitty sthlman päivystävää apteekkia :rolleyes:
 

butterfly

Foorumin Niilo Pielinen
Liittynyt
10.2.2005
Viestit
1496
Sijainti
Lahtix
Cinderella007 sanoi:
Ei humalaa eikä krapulaa, kun unohdin tunnesekamelskassa 3litran viinilaatikon bussiin :D :D Pelastin ehkä joidenkin teinien vapun juhlinnan.. :nope:
Mutta kyllähän se vappu lopetettiin ihan asiaan kuuluvasti, tänään aamulla etsitty sthlman päivystävää apteekkia :rolleyes:

Mikäs tunnesekamelska oli ?
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Cinderella007 sanoi:
Ei humalaa eikä krapulaa, kun unohdin tunnesekamelskassa 3litran viinilaatikon bussiin :D :D Pelastin ehkä joidenkin teinien vapun juhlinnan.. :nope:
Mutta kyllähän se vappu lopetettiin ihan asiaan kuuluvasti, tänään aamulla etsitty sthlman päivystävää apteekkia :rolleyes:
Hyvä, jotta ollut hieno vappu :thumbup: Itsehän olen Acen luona majoittumassa kohta. Nyt ensin jotain pähkätä...juomatkin loppui jo piiitkä aika sitten (simaa kera viinan ja greippi viinaa) :thumbdown
 

Cinderella007

*söpö*
Liittynyt
4.10.2001
Viestit
3000
Sijainti
Sverige
butterfly sanoi:
Mikäs tunnesekamelska oli ?
Se, että on 2 ihmistä, jotka halusivat minut siksi illaksi itselleen, ja kumpikin olisi suuttunut IHAN oikeasti, jos valitsen sen toisien. Petin ystävän, valitsin pojan. Eipä ole pariin päivään siitä tytöstä mitään kuulunut :dunno:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Cinderella007 sanoi:
Se, että on 2 ihmistä, jotka halusivat minut siksi illaksi itselleen, ja kumpikin olisi suuttunut IHAN oikeasti, jos valitsen sen toisien. Petin ystävän, valitsin pojan. Eipä ole pariin päivään siitä tytöstä mitään kuulunut :dunno:
Itsellä taitaa tulla kohta tuollaisia valintoja, kun tilanteeni ei ole mitenkään helppo. No..vielä on toivoa, jotta ehdin kaikki tavata, jotka haluavat. :)
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Minä en hallitse alkoholia, muttei myöskään alkoholi minua. Viikon sisäiset tapahtumat vain kaipasivat nollausta...ja pitäää valmistautua huomisiin synttäreihin :frown: ... :ahem: ... :alppu:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Olen kirjoittanut tekstiä ilman kirjoitusvehreitä viime yönä :eek:
Synttärisankari nukkuu ja ja... :nope:

Sosiologiaa tuli eilen luettua nousumyötäisessä. Ensimmäisen kerran teksti tuntui järkevältä, mielenkiintoiselta ja mieleen jääväl...KALJAA!!!11
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Jotenkin ei yllätä, että kouvolla on eniten postauksia tähän toikkiin, mutta että Samilla on toisiksi eniten!
 
Ylös