312T4
Lehtori
Meinasin ostaa sitä tänään, mutta ostin sitten aussien Hardys Cabernet sauvignoota, suosikkirypäle kun on tuo...Micael sanoi:Maistelen tässä Paul Masson California Red:iä, ihan hyvää sekin.
Meinasin ostaa sitä tänään, mutta ostin sitten aussien Hardys Cabernet sauvignoota, suosikkirypäle kun on tuo...Micael sanoi:Maistelen tässä Paul Masson California Red:iä, ihan hyvää sekin.
Kolmen lasillisen jälkeen passaa mikä tahansa viini :wink:Micael sanoi:Valkoviinisuosikeistani yksi on Paul Masson California White, käy myös punaviinin jälkeen. (punkku loppui)
Riippuu lasista.312T4 sanoi:Kolmen lasillisen jälkeen passaa mikä tahansa viini :wink:
Kämmäsit! Et kirjoittanut tänne kännissä!Miguel sanoi:Tämän toikin löytää ihan helposti selvin päin. :frank:
Itsehän valkkaan punaviinin hinnan ja alkoholipitoisuuden suhteella.Micael sanoi:Maistelen tässä Paul Masson California Red:iä, ihan hyvää sekin.
Mitenkäs sä pulkkaat valkoviinin?Kortteen Topi sanoi:Itsehän valkkaan punaviinin hinnan ja alkoholipitoisuuden suhteella.
Mä en juo valkkaria ollenkaan. Se on naisten juomaa. :alppu:AJ sanoi:Mitenkäs sä pulkkaat valkoviinin?
Kortteen Topi sanoi:Mä en juo valkkaria ollenkaan. Se on naisten juomaa. :alppu:
Se on se juoma, joka ruostuttaa putket.AJ sanoi:Juot sä muuten koskaan vettä?
Sama, mutta lisäksi nätti pullo on itselleni tärkeä valintakriteeri! :ahem:Kortteen Topi sanoi:Itsehän valkkaan punaviinin hinnan ja alkoholipitoisuuden suhteella.
Olen. Mahtava mesta. Tosin vaatteet dunkkaa sellaselle imelän tupakan tuoksulle aika pahasti aina Torvi-keikan jälkeen, siksi kovaa tupruttavat ne siellä. En minä, mutta ne muut.butterfly sanoi:Jeesus kristus sentään mikä reissu oli eilen! Kestää kyllä toipua taas aikaa paljon. Onko kukaan käynyt lahdessa sellaisessa paikassa kuin torvi?? Jehna sentään
Vaikuttaa hyvältä :alppu:butterfly sanoi:Jeesus kristus sentään mikä reissu oli eilen! Kestää kyllä toipua taas aikaa paljon. Onko kukaan käynyt lahdessa sellaisessa paikassa kuin torvi?? Jehna sentään