kouvotsvoni
Banjottu
Paljos mulla?burb sanoi:Ei pelkästään saa postata, vaan joutuu postaamaan.
Paljos mulla?burb sanoi:Ei pelkästään saa postata, vaan joutuu postaamaan.
Eli olen kännissä ja _joudun_ postaamaan tänne? :alppu:burb sanoi:Ei pelkästään saa postata, vaan joutuu postaamaan.
10769 just nyt. Kohta ehkä enemmän. Tai vähemmän, emmätiiä.kouvotsvoni sanoi:Paljos mulla?
Kyllä. Soon yhdestoista käsky: Jos oot kännissä niin postaile F1-Forumille.JayR sanoi:Eli olen kännissä ja _joudun_ postaamaan tänne? :alppu:
Ei kai kukaan selvä(järkinen) tätä luekaanburb sanoi:Kyllä. Soon yhdestoista käsky: Jos oot kännissä niin postaile F1-Forumille.
Yks sellainenkin kaiketi löytyy: Olga. :dunno:Sam sanoi:Ei kai kukaan selvä(järkinen) tätä luekaan
Kun nyt vakavaksi meni, niin myöskin Tosea pidin selväjärkisenä. Ikävä tuliburb sanoi:Yks sellainenkin kaiketi löytyy: Olga. :dunno:
Meni mutta menköön.Sam sanoi:Kun nyt vakavaksi meni, niin myöskin Tosea pidin selväjärkisenä. Ikävä tuli
Harvinaisen samaa mieltä olen ma. Hahmo "burb" puhuu täyttä asiaa.burb sanoi:Meni mutta menköön.
Kyllä täällä foorumilla on ihan hyviä tyyppejä, arvot kohdillaan ja järki päässä.
Hassuttelua ja päättömiä toikkeja riittää, mutta monelle tää paikka tuntuukin olevan sellainen henkireikä, pakopaikka arjen harmaudesta. Tai ainakin mulle on.
Röyh! \o/Il Tempo Gigante sanoi:Harvinaisen samaa mieltä olen ma. Hahmo "burb" puhuu täyttä asiaa.
Aamulla sängyn toisella laidalla oli yllätys?Vilperi sanoi:Olen uittanut silmiäni rumuudessa tämän iltapäivän.
Ja kun aamut lasken yhteen, muistan ikivanhan lauseen: Usko rakkauteen.Vilperi sanoi:Olen uittanut silmiäni rumuudessa tämän iltapäivän.
Eip. Kyllä Moe oli tässä asiassa nyt huomattavasti lähempänä! :ahem:kouvotsvoni sanoi:Aamulla sängyn toisella laidalla oli yllätys?
Vilperi sanoi:Eip. Kyllä Moe oli tässä asiassa nyt huomattavasti lähempänä! :ahem:
Kai se oli helppo kun oli viinijuhlilla hoilannut tota ja kiduttanut lapsia vielä autossa soittamalla Ismo Alangon hittejä. Poika laulaa tota Sisäistä solariumia. :ahem:Uskon rakkauteen
Extaasiin
sinne vie pieni polku halki villin sademetsän
siellä sataa rakkautta joskus liikaakin
Extaasiin
sinne vie lämmin iho vasten toista, liikkumatta
vuosisata vuosisadan jälkeen tietää sen
Extaasiin, extaasiin
Taiteilijaelämää :alppu:Moe Szyslak sanoi:Kai se oli helppo kun oli viinijuhlilla hoilannut tota ja kiduttanut lapsia vielä autossa soittamalla Ismo Alangon hittejä. Poika laulaa tota Sisäistä solariumia. :ahem: