Känni-thread (älä postaa tähän selvinpäin)

butterfly

Foorumin Niilo Pielinen
Liittynyt
10.2.2005
Viestit
1496
Sijainti
Lahtix
butterfly sanoi:
hirvee känni päällä. Kämppiksen valmistujaiset ja sillaiset. Voi saatana, krapulaa pukkaa.. Mites kouvotsoni? Menny kihloihin lähiaikoina :D
Tän jätkän kyllä pitäis rajoittaa.. :nope:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Olen Savonlinnassa juomassa :alppu: Huomenna sitten lakkiaisten boolikulhoon vetämään kroolia kunhan täältä selviän :ahem:
 

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Liittynyt
29.12.1998
Viestit
32215
Sijainti
kyrkslätt
Illalla juodaan hilpeänä kaljaa :thumbup:

aamulla maataan kalpeana hiljaa!
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
jaska sanoi:
Illalla juodaan hilpeänä kaljaa :thumbup:

aamulla maataan kalpeana hiljaa!
:ahem: :ahem: :ahem:
Sauna lämpiämään ja muutamat oluset kylmään... Päälle muutamat terävät Kossu Nordic Berrystä + karpalolikööristä. Muutaman kapakan kautta ilta/yöretkeä pitänee suunnitella. :cool:
 

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
Asko S. sanoi:
Ensipuraisu. Illalla entiseen paikalliseen, pitäis näkyillä wanhoja tuttuja.
Oli kyl ihan jees ilta. Näki tosi paljon vanhoja tuttuja jne. Eipä tossa vanhassa paikallisessa varmaan oo tullu käytyäkään 1.5 vuoteen. Olihan tuos illassa negatiivisiakin piirteitä, mut ehkä ne jätän toiseen tarinaan.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Ei malta olla ilmoittamatta...mutta....NYT ALKAA 1-3päivän tuparit! Kaveri jo eilen sammui lattialleni (auttoi kummasti pääsykokeisiin valmistautumista).
Promillet ja Suomi nousuun :alppu:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
En osaa olla millekään taholle vihainen, vaikka varmaan pitäisi...olen itselleni vihainen. Miksen tehnyt työtä paremmin..miksen tehnyt kaikkea paremmin?
 

Makkonen

Guest
Oon jo unohtunut tän toikin säännöt. Jos on ottanut 5x0,33 olutta ja pullon punkkua, saako tänne postata?
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
JayR sanoi:
Oon jo unohtunut tän toikin säännöt. Jos on ottanut 5x0,33 olutta ja pullon punkkua, saako tänne postata?
Ei pelkästään saa postata, vaan joutuu postaamaan.
 
Ylös