AJ
Well-known member
Elä mää? Minä sanoisin "älä mee".
Mä harrastin vähän samanlaista terrosrismia lauantaina kun soittenlin puhelimesta tota extaasiin biisiä kavereille vähän väliä samalla kun kumottiin kaljaa koneeseen. :thumbup: Tosin eihän ne ymmärtämättömät mitään sen päälle tajunneet. :nope:Moe Szyslak sanoi:Kai se oli helppo kun oli viinijuhlilla hoilannut tota ja kiduttanut lapsia vielä autossa soittamalla Ismo Alangon hittejä. Poika laulaa tota Sisäistä solariumia. :ahem:
Tää tuli nähtyä RMJ:ssä! :alppu: Koko keikan odotin että vetäis ton ja kyllähän se sitten vikana biisinä sieltä tulikin. Parhautta! :ahem:kouvotsvoni sanoi:Taiteilijaelämää :alppu:
Tintti tai Asterix ?AJ sanoi:Elä mää? Minä sanoisin "älä mee".
Sanoisinpa jopa, että Obelixin lausumaa ?Il Tempo Gigante sanoi:Tintti tai Asterix ?
Luultavasti Asterix.
Vahvistan :ahem:Il Tempo Gigante sanoi:Sanoisinpa jopa, että Obelixin lausumaa ?
Vahvoihin hyvä siirtyä :alppu:AJ sanoi:Vahvistan hahmojen näkemyksen.
:nope:kouvotsvoni sanoi:Vahvoihin hyvä siirtyä :alppu:
Itseäni quotaten. Nyt maistelen 12 vuotta kypsynyttä Jamesonia. SIIS VISKIÄ . Vieelä hyvemmältä tämä maistuu :ahem:GeGe sanoi:Jamesonia tässä maistelen :alppu: :alppu:
....hyvältä maistuu :alppu:
Eikun tänne.markoj sanoi:Ai tänne vai?
Siis sä menit baariin selviämään tuommoisilla aineilla. :doubtful: Miltäs muuten pokeri maistuu?kouvotsvoni sanoi:Baarista selvisin. Kaljaa, pokeria, lonkeroa, viinaa :alppu:
En, kun vasta nukkkumisen aikana selvisin. Pokeri oli hyvä :wink:AJ sanoi:Siis sä menit baariin selviämään tuommoisilla aineilla. :doubtful: Miltäs muuten pokeri maistuu?