Micael
Micael
Huh,,, J.Karjalaine ja tyhyjät glasit,,,,
Joo, mutta niissä on selvä väri-, tuoksu- ja makueroYlen Sankia Priha sanoi:Haistan kusetuksen aromia..
Siis punaviinit on samaa satsia.. yks pullo maksaa ihan muuten vain 200e ja joku toinen 20e. :doubtful:
Onkos Litmanen tehnyt jotain erikoista? Täytyypä tarkistaa...kouvotsvoni sanoi:Heittää päässä. Litti!:alppu:
Toimin lailla kepulaisen ja kesken matsin (2.litmas-maalin jälkeen) kävin vaihtamassa paidan Jari Litmasen (Ajax-paitaan) ja palasin sporttibaariin (selkääntaputtelun toivossa, joita sain yhden)AJ sanoi:3 - 1 :eek!: :ahem:
En. Olin voittajan puolella.. Ajaxin värit tosin olivat saman kuin Puolan, niin olisin voinut tuulettaa voittajaa käänteisessäkin lopputuloksessa:ahem:AJ sanoi:Petitkö silti?
Eli siinä meni ilmat siitäkin sanonnasta, että se pettäis aina.kouvotsvoni sanoi:
Mää olen sinunkin puolellasi Tosin musta Kepu pettää aina.AJ sanoi:Eli siinä meni ilmat siitäkin sanonnasta, että se pettäis aina.
Entäs muut värit?kouvotsvoni sanoi:Mää olen sinunkin puolellasi Tosin musta Kepu pettää aina.
Ei värillä ole väliä vaan sillä miten väriä käyttää. Varma tieto, naiset kerto.AJ sanoi:Entäs muut värit?
Taas näitä sisustusjuttuja.burb sanoi:Ei värillä ole väliä vaan sillä miten väriä käyttää. Varma tieto, naiset kerto.
EI SAA!!! Ajattele paljonko saisit 4,3 eurolla? vähän yli 4 olutta ja se sentään on litran ja sä kulutat ravintolassa 5 euroo per 0,5 l tuoppi!kouvotsvoni sanoi:Nyt baariin:alppu: