Känni-thread (älä postaa tähän selvinpäin)

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Viimeksi tuli kuseskeltua sohvalle..Moelta lisätietoa :rolleyes:

Nyt on hyvöä noususuhdanne ja annan palaa oikein kunnolla! :alppu:
 

GeGe

Talvihorrostaja
Liittynyt
26.3.2002
Viestit
2828
Hyvää rallia shulle!

Eiku :nope: :alppu: :alppu: :alppu:
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Alkaa humalluttaa..jatkamaan pohjien ottoa ennen lähtöä Sedu Koskisen uuteen valtaukseen, Giggling marliniin.

:alppu:
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
312T4 sanoi:
Se yksi punaviini tietystl; se joka on punaista :ahem:
Haistan kusetuksen aromia..

Siis punaviinit on samaa satsia.. yks pullo maksaa ihan muuten vain 200e ja joku toinen 20e. :doubtful:
 

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Ylen Sankia Priha sanoi:
Haistan kusetuksen aromia..

Siis punaviinit on samaa satsia.. yks pullo maksaa ihan muuten vain 200e ja joku toinen 20e. :doubtful:
Aivan. Se on se pullo ja etiketti, kun tekee sen hinnan!
 

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
Parit greippikossut ( valmis sekoite) ja yksi 9 %:n olut ( vielä keväisiä oluttestin olusia...) Niin eipä varmaan tänne kannattaisi postailla...
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Harrastin väkeviä, eukko jäi baariin JA ON VIHAINEN MINULLE! Keksikääs syy jotten ottanut övereitä, ja saan silti haukut tänä iltana juomistavoistani (ilman jotta saan lupaa haukkua jotta jäi yli aikani juomaan kavereitteni kaa).
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
kouvotsvoni sanoi:
Harrastin väkeviä, eukko jäi baariin JA ON VIHAINEN MINULLE! Keksikääs syy jotten ottanut övereitä, ja saan silti haukut tänä iltana juomistavoistani (ilman jotta saan lupaa haukkua jotta jäi yli aikani juomaan kavereitteni kaa).
Mulle on syntynyt kuva että kouvo juo useamman kerran viikossa... eli kyllä ne juomistavat on överit olleet jo kauemmin. Nyt tarkkana... tai lähtee eukko ja mopo irti yhtä aikaa! :thumbup:
 

Jr-

Maximum Attack
Liittynyt
29.3.2000
Viestit
14798
Sijainti
Saviseutu
Tuli tänään taas villoitettua lasivillaa, tarvis varmaan puhdistaa pölyt kurkusta konjamiinillä.
 
Ylös